Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

4 Kasım 2010 Perşembe

Kızarmış Yeşil Domates Nedir Bilir Misiniz?

1,5 yıl öncesine kadar deli gibi film seyrederdik evde. Nerdeyse her akşam işten dönünce koltuğumuza uzanır DVD'ye o akşamki ruh halimize göre film koyar, ışıkları kapatır, kah uyur kah uyanık seyrederdik.
Bunların içinde defalarca seyretsem bıkmayacağım filmler var.
Bu haftanın konusunu görünce hangileriydi bunlar dedim,benim EN'lerim hangisiydi?



Hafızama en çok yer etmiş olan, bıkmadan izleyeceklerimin en başındaki filmdir bu.
Bu filmi ilk defa çok eksiden yazlık sinemada seyretmiştim. 12-13 yaşlarındaydım sanırım. O zamandan beri defalarca seyretmişimdir.
1991 yapımı bir film. Benim için dostluğu en güzel anlatan filmlerin başında gelir.













Robin Williams..
Carpe Diem..
Günü Yakala..

Hala izlemeyen var mı? Çok şey kaçırmıştır..












Scarlett O'Hara ile Ashley Wilkes'ı bilmeyen yoktur değil mi?
Rüzgar Gibi Geçti, kült filmlerden..















"Yaşama Yolculuk: Anne Karnında Yaşamın Öyküsü"
Yumurtanın rahme yerleşmesinin ardından nasıl aşama aşama geliştiğini, hücrelerin farklılaşarak organları oluşturmasını, beynin nasıl geliştiğini ve duyuların nasıl uyandığını, bebeğin annesiyle kurduğu iletişimi ve doğumun nasıl gerçekleştiğini anlatan muhteşem bir belgesel..










Biraz da Türk Filmlerinden..

6 yorum:

a.c dedi ki...

Kızarmış yeşil domatesler benim de en en sevdiğim filmlerden biriydi hep. burada rastlayınca birinin hatırlamasına çok sevindim. diğerleri de çok güzel filmler, öod, eşkıya, in the womb...

4 Kasım 2010 10:55
Birben dedi ki...

Burcu Ölü Ozanlar Derneği benim de favorimdir, kitabını da okumuştum ben onun.

Bu arada şunu hatırladım birden.Uçurtmayı vurmasınlar filmindeki ufaklık nasıl da Remziye'nin oğlu Ensar'a benziyor yahu..:)))))

4 Kasım 2010 14:33
Burcu.. dedi ki...

Anne cafe; kim film önerisi sorsa kızarmış yeşil domatesler derim ben. hala hayranlıkla seyrediyorum :)

Birben; dimi yaa cidden bende benzettim bak sen söyleyince :))

4 Kasım 2010 15:24
R. Berin Tuncel dedi ki...

Bu domates filmi çoook ilgimi çekti, hemen bakayım. Robin Williams diyorum başka da bişey demiyorum!.. Bu arada benim oğlumdan mı bahsediyorsunuz siz, öyle bir geçer zamankide bi çocuk varmış, ona benzetiyorlar aşkımı :))

5 Kasım 2010 22:31
Burcu.. dedi ki...

Remziye; domatesi seyret kesinlikle tavsiye ederim.

Evet evet Ensar'dan bahsettik. Benziyor valla Uçurtmayı Vurmasınlar'daki miniğe :))

8 Kasım 2010 09:20
Nihal M. dedi ki...

süper film tercihleri tatlım... ölü ozanları sevmem bi tek yukardakilerden...
sevgiler...

8 Kasım 2010 12:00