Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

4 Şubat 2010 Perşembe

En güzel karga

Adalet kavramı gereğinden fazla yüksek olan bir insan olarak, küçük bir kızken, oyuncaklarım arasında seçim yapamaz, biriyle yatarsam diğeri üzülür mantığıyla 17 oyuncağımı yatağa dizip ufacık bir yere kıvrılırdım.

Aynı mantıkla "anneni mi daha çok seviyorsun, babanı mı?" sorusundan tiksinir, kaçarak uzaklaşırdım.

Bu fazla empati sahibi, kalp kırmaktan korkan kişilik çocuk sahibi olunca kendi çocuğunu kayırabilir mi?Hayır tabi ki.

Benim oğlumun kaşı gözü bana çok güzel görünebilir ama kaştır, gözdür neticede.Üstelik güzellik, kriterleri olan bir kavram da değildir bence.O yüzden bilirim ki benim oğlum kuzgun değildir,kimileri için kargadır ama benim için en güzel kargadır.Bunu sesli dile getirme gereğini sadece ona karşı hissederim.Çünkü bunu duymaya layık kişi sadece odur:)))

Böylece içimdeki eşitlik delisi kadın da, kimseyi incitmeden sever oğlunu,sessizce,kıyas yapmadan.

2 yorum:

Yelish dedi ki...

ama Birben senin golun bizde cok guzel geliyor.
Cok guze o cok ! :)
Optums

5 Şubat 2010 22:56
Berna dedi ki...

Aa, ben de aynen böyleyimdir :)) Kendi içimde abartırım belki ama kimsenin yanında yavrumu kayırmam. Haksızlık ediyormuşum gibi gelir :))

6 Şubat 2010 13:34