Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

22 Ocak 2010 Cuma

Siyah ve bütün renkleri...

Bundan seneler önce bir erkek arkadaşıma;
''dur dur dur bu şarkısı çok güzel sözlerini dinlemek istiyorum'' dediğimde bana dönüp, uzun uzun bakıp
''biliyor musun seni hiç anlayamıyorum. Entellektüel misin? Anadolu kadını ruhunu mu taşıyorsun? Hafif meşrep ya da tutucu musun? Dindar mısın yoksa, ateist mi? Bir insan bu kadar ara rengi ruhunda nasıl taşır hayret verici'' demişti.

Evet spesifik, çok keskin çizgilerim yoktur.Hayatta herşey içinde bulunduğun duruma göre değişkenlik gösterebilir.Bugün düşündükleriniz ve inandıklarınız yarın bambaşka bir yerden bakınca saçma gelebilir.Hayatta aslalar,kesinlikleler,mümkün değiller yoktur.Olamaz, hayat bu kadar siyah-beyaz değil.Dolayısı ile renkler ve zevkler de değişkenlik gösterir benim dünyamda her yola gelirim de denebilir tatlı dille...

Diyeceğim o ki; benim stilimi özetleyecek kısa öz kelimeler şunlar; mis gibi TEMİZ,illaki RAHAT,hafif KOKOŞ,ucundan KADIN,AKSESUAR herşeydir,şeytan AYRINTIlarda gizlidir.Her duruma uyacak kadın vardır içimde.Giyimde mottom kendine muhakkak yakışanı giy, sırf giymek için seni godik,komik,itici,sirk kaçkını ya da basit gösterecek hiçbirşeyi üstüne geçirme.Haaa bir de yerinde usturuplu giyin.Bir nikaha düğüne,koktyle giderken eşorfman giyilmez ise, bruncha giderken de allı pullu,sivri topuk giyilmez.Diye düşünüyorum ben;sizce?

Aşağıda farklı durum ve yerlere göre seçtiğim kombinler var.Tam da beni yansıtıyor.


ELEGANCE WEAR BLACK
RAHAT ANNE {içimdeki bu anne rahat olurken mutlaka şık olması ve çarpıcı olması gerektiğini düşünüyor...}



VİNTAGE İS THE NEW BLACK
KARİYER YAPAN ANNE {Bu anne hem dışarıda çalışır,hem evde, bir de çocuğuna vakit ayırır.Koşturan bir kimliğe sahiptir ama kendini ihmal etmez.}
VİNTAGE is the new BLACK
VİNTAGE is the new BLACK, sim-y tarafından Miu Miu bags ile yaratıldı


RED CARPET STYLE  
KOKOŞ ANNE {tak takıştır,bebeğin kucağında ya da yok şık olman gerkiyorsa en şık sen olursun}

bu setteki öğeler
Vionnet Crepe de Chine tunic dress, $1,920
Yumi Bow Detail Coat, 47 GBP
Christian Louboutin Bandage Ankle Boots Grey : Sale Louboutin |...
Bags Chloé Women's Fashion - Clutches Chloé : Cutch -...
Channel Necklase

U CAN BE CUTE AS WELL
EV ANNESİ {genelde evde takılır,mutfak önlüğü,terliği ve pijamaları herşeyidir ama hep bu hal insanı depresif yapar}
U CAN BE CUTE AS WELL
U CAN BE CUTE AS WELL, sim-y tarafından Forever21 ile yaratıldı



PEACE
ENEL DANTEL ANNE {akademik kariyerine son vermeyen,okullu annedir işte nefes aldığı anlardan biridir öğrendiğin anlar}
PEACE
PEACE, sim-y tarafından Splendid ile yaratıldı



---Simge Tuğçe (DMR'in annesi)---

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Entel dantel annenin beyaz elbisesine, ev annesinin gri bluzune, kokoş annenin pardesüsüne, kariyer yapan annenin şapkasına, rahat annenin fularına bayıldım doğrusu!

22 Ocak 2010 13:49
Adsız dedi ki...

:)

26 Ocak 2010 14:10