Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

22 Ocak 2010 Cuma

Anne olmadan ve olunca

30'una yaklaşmakta olan ben için, kılık kıyafet mevzusu hala muallakta sallanmakta.Giysiyle adam seçilmeyeceği taraftarı olsam da, "insan görünüşüyle karşılanır,kişiliği ile uğurlanır" sözünü de dikkate alarak, kişiliğime uygun,özenli ve temiz görünmeye gayret ederim.Özen, temizlik, her insan için geçerli ve kolay olsa da kişiliğin giysiden yansıması olayı biraz karmaşıktır.

İşte ben bunu bir türlü becerememiş, hali hazırda ruh hali her yaşta değişime uğramış bir kimliğim.

Gençtik,güzeldik,bir bakan bir daha bakardı ama beni akımına almış rock fırtınası sert görünmeye iterdi.Annemin "kızım azıcık renkli giyin, bak akranların çiçek gibi dolanıyor" söylemlerine inat, erkek gibi görünmekten kurtulamaz, asi ruhumu dindiremezdim.

gençlik
gençlik, birben tarafından Christopher Kane ile yaratıldı

Sonra birşeyler oldu.Hayatıma giren insanlara yol verdim,yenilerine yelken açtım.Yenileri umut oldular,hayatımı renklendirdiler.Canım arkadaşlarım, kendimi bulmama sebep oldular.Yavaş yavaş ben, ben oldum,dünya görüşüme kadar silkelendim, aklandı heryer,herşey...

Şimdi ki portfolyoma böyle kavuştum.Gardolabım feminen havalar estirmeye başladı.
şimdi
şimdi, birben tarafından Monsoon shoes ile yaratıldı


Ama durun daha bitmedi.Aslında bir dönem içimde bastırdığım duygular yavaş yavaş ortaya çıkıyor.
Hollywood'da ne kadar ortaçağ filmi varsa seyreden ben,içimdeki kocaman gerdanlıklara,lülelere ve güllere dur diyemediğimi farkettim.Polyvore' a girer girmez beni kendilerine çektiler.Şuan ki benden uzaklara götürdüler.
Hayalimdeki ben de aşağıda, bu şekilde oluştu.
victorian
victorian, birben tarafından GAP ile yaratıldı

Yukarıdan aşağı bakınca etek giyemediğim de ortaya çıkmış oldu.

Bu  süreçte anne olmamın da büyük etkisi var tabi ki.Son 2 senedir pijamalarımla dolaşınca biraz anne gibi görünme hissi geldi bana.Benim annem hep ablam gibi durduğundan mıdır nedir, anne gibi görünmek diye bir kavram oluşturdum kafamda.Daha cici, daha olgun.Bundan sonra ne kadar başarabilirim bilemiyorum.
Çünkü artık ben, rahatlık ve ev hanımlığı bedenini sarmış, kokoş olamadan entel dantel havalarına girmiş, kariyer yapan bir anneyim.

Evri sürecim de yukarıdaki gibidir:)

---Birben---

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Birben süper olmuş. Aklıma üniversite yıllarım geldi. Benim annem de "çıkar artık şu siyahları, hep aynı şeyi giyiyormuş gibi" derdi bana:)

22 Ocak 2010 13:39