Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

18 Aralık 2009 Cuma

Anne olunca anladım...

Karşılıksız ve koşulsuz sevginin ne demek olduğunu kucağıma aldığımda anladım.

Annemin ;sende anne olunca anlarsın sözünün doğruluğunu beşik başında gözümü kırpmadan geçirdiğim gecelerde daha çok anladım.

İnsanın asla vazgeçemediklerinden nasılda vaz geçtiğini,asla yapamam dediği seyleri severek yapabildiğini anladım.


Dokunmanın,okşamanın güzelliğini onun o mükemmel tenine dokundukça anladım.
Kızım hayatıma girdikten sonra tüm anneleri çook daha iyi anladım. Çarşıda ,sokakta ,parkta ,hastanede hernerede olursa olsun gözüm hep çocukları gördü içimdeki sevginin sonsuzluğunu gördüm.

Ninni söylemenin ve arada bilmeden o an aklına ne gelirse masallar anlatmanın güzelliğini ,sınırların ne kadar zorlanırsa zorlansın asla pes etmediğimi gördüm.

Kendimizden önce hep onun geldiğini ,mesai saatim dolunca kanat takıp eve gitmenin ne demek olduğunu anladım .1 lokma fazla yesin diye türlü şaklabanlıklar yapmayı öğrendim.

Hayatı yaşamayı, mutluluğu ,sevgiyi ,saygıyı ,öğrenmenin sonsuzluğunu ,annemin haklılıklarını insanın evledına nasılda toz kondurmadığını onunla ana hakkının asla ödenemeyeceğini anladım.

---Hülya KAYALI---

1 yorum:

eslemce dedi ki...

Tebrik ederim,öncelikle anneliğinizi..sonrada duygularınızı bukadar güzel bir yazıyla paylaşabilmenizi kutluyorum...Çok beğendim

9 Mart 2010 13:18