Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

18 Şubat 2011 Cuma

Misafir Anne - Sevgiyle...

"Sevgi güzellik ister, güzellik emek ister" demiş şair.


Aslında baktığımız yerdeyiz hepimiz, nereye bakarsak yüzümüz, gönlümüz, ruhumuz o taraftadır hep. Baktığımız yönde- kendi içimizde ararız sevgiyi. Güzel bakan güzel görür misali baktığımız güzellikte buluruz sevgiyi. Çünkü insan severse güzelleşir herşey.

İster bir eşe, bir evlada, bir anneye, bir köpeğe, bir çiçeğe vb.varlığa duyulsun bu sevgi farketmez.

Sevmek; fedakar olmak demek,

Sevmek; hoşgörülü omak demek,

Sevmek; yürekli olmak demek,

Sevmek; yanında olmak demek,

Sevmek; İçinde olmak demek.

Önce Yaradanı sevmek ve yarattığını sevmek lazım. Ben de böyle yaptım. Önce Rabbimi, Sonra kendimi, kendimden çok ailemi, sonra eşimi, en sonrasında da hayatıma Güneş gibi, sıcak bir yaz gecesi sabaha karşı giren ve hayatım boyunca içimde tarifi imkansız sevgi tufanları oluşturacak olan Ağustos Böceğim'i sevdim.


Sevgililer günü, doğum günü, evlilik, nişanlılık..... vb. günler uzar gider de bence kutlanması gereken en önemli gündür bu: Anne olduğum gün. Bunu bir çocuğumuz minik kelebeğimizin, tatlı tospamızın, güzel meleğimizin doğum günü diye adlandırırız. Ancak benim için daha da önemi Allah'ımın bana ANNE olmayı bahşettiği gündür. Ben her 22 Ağustos'ta kimse bilmese de kendi kendime kutluyorum artık. Binlerce şükrederek, sonsuz kere dualar ederek kendimi seviyor ve sevindiriyorum.

Şimdi ise yavrumun beni sevdiğini görmek ve hissetmek duyguların en güzeli. Gelip de yanağımdan öptüğünde, koşa koşa gelip sarıldığında daha iyi anlıyorum kendi anne-babamı. Onların bizlere ne kadar emek verdiğini. Ben de verdiğim emeklerin karşılığını almaya başladığım için mutluyum en çok. Kelebeğimin büyüdüğünü görmek, sevgiyle nasıl şekillendiğini hissetmek, yanıbaşında olabilmek, ona sarılabilmek, "Anne" deyişini duyabilmek dünyadaki hiçbir sevgiyle değişilmez ve ölçülemez diye düşünüyorum.

Her zaman ve herkese yavrularını Sevgiyle büyütebilmelerini dilerim. Aslolan budur. Sevgi, Sevmek, Sevilmek...Gerisi teferruat...

Dua ve Sevgilerimle...

Esra...
http://www.eymenim-oglusumm.blogspot.com/

0 yorum: