Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

7 Ocak 2011 Cuma

Açıl çantam açıl..



Ben eskiden kokoşken (düşünebiliyormusunuz ben ve kokoşluk, şaka gibi şimdi:)))) hergün aynı çantayı kullanmaktan sıkılır, her kıyafete, her güne ayrı çanta taşırdım. Çok çantalı yaşamın iki çok önemli dezavantajı var ki, biri çantadan çantaya aktarım işlemi kusursuz olmazsa kesin birşeyleri kaybettim telaşına düşüp, sonra tekrar bulursunuz (Allah sevdiği kuluna eşeğini önce kaybettirip sonra buldururmuş ya o hesap). Diğer sorun ise onca çantayı evde nerede saklayacaksınız.. Çocuklardan önce eşimin takıntısıydı çantalarım.. Bir gün oturup saydı ve 18 tane çanta çıktı evden irili ufaklı, rengarenk..


Şimdi ise çoğunu verdim valla, çok sevdiklerim hariç... ama hala değişik çanta görünce aklım gider o ayrı... Can çıkar huy çıkmaz şekerim...



Çantamda ne var derseniz şimdi dökücem çantamı ve vallahi hiç sansürsüz yazıcam herşeyi...


Cüzdan
Anahtarlarım
Cep tel
Minik defter-kalem
Güneş gözlüğü ve kabı (ama gözlük kabında değil, ayrıca takılıyor niyeyse)
Antibakteriyel el temizleme jeli
Selpak mendil
Bir tutam kartvizitim
Bir silgi
Kartlıkbir tutam toka
Toplantı notlarım için kullandığım kara kaplı defterim
Bir miktar makyaj malzemesi - her biri ayrı ayrı ama, makyaj çantam nerede acaba?
1 pet su
1 avuç dolusu fiş fatura vs.. çöp yani..
Rahmetli babamın hastanede bileğine taktıkları plastik beyaz kimlik bileziği... Çıkarmaya gönlüm el vermiyor henüz...


Tabi yanlış anlaşılmasın, bu çanta anne Filiz'in çantası değil. Çalışan Filiz'in çantası.. Çocuklarla biryere giderken bu çantadan sadece telefon, anahtar, cüzdan, kartlık dörtlüsünü alıp büyük sırt çantasına terfi ediyorum.


Ama iki çocukla dışarı çıkmak öyle pek kolay değil. Bir kere bir sırt çantasına sığamıyorum ben.. son zamanlarda bu nedenle çocukların yedek giysilerini (body, tulum, çorap, alt, üst, hırka) ve ufaklığın yedek battaniyeleri ayrı bir çantaya koyuyorum. Asil sırt çantamızda ise şunlar var :


Yeter sayıda bez
Islak mendil
Alt açma pedi
Pişik kremi
Pişik önleyici krem
Sağlık-aşı defterleri
Emre'nin su biberonu ve çay (pekmezli su) biberonu ve gidilen yerde uyuyacaksa minik bir kavanozda bir miktar nesquick toz ve bir şişe süt.
Emre'nin arabaları
Erdem'in su biberonu
Erdemin dişlikleri
Erdemin yedek önlükleri
Gidilen yere göre Erdem'in syling'i


Ay yazarken bile yoruldum, unutmuşum uzun zamandır iki kuzuyla birden neden dışarı çıkmadığımı.. Sırf bunları taşımak bile yorucu bazen..

0 yorum: