Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

28 Aralık 2010 Salı

Pek kişisel oldu ama...


2009 çok güzeldi benim için. Olmasını istediğim hatta ümidim olmadığı için istemeye cesaret bile edemediğim gelişmeler oldu hayatımda. 2010 pek gelsin istemedin bu sebeple sanki öyle bir şansımız varmış gibi. İstemediğim gibi pek kötü geldi 2010. Yaşadığım sağlık sorunları 2010'un büyük kısmını yok saymama neden oluyor şimdi durup düşününce. İşte bu sebepledir ki 2011'den en ama en öncelikli dileğim sağlıktır, hepimiz için. Önce sağlık gerisi boş demişler ya hakkaten de öyleymiş. Neden yaşamadan bilemiyoruz anlayamıyoruz ki...

Önce sağlık dedik ama insanız işte nihayetinde. Maddi ya da dünyevi isteklerimiz de olmuyor değil. Küçük şeyler ama benim istediğim. Kızıma istediğim yatağı almak mesela ya da mutfağıma hayalimdeki masayı bulmak. Bir iki küçük ıvır zıvır salon için, tamamdır. Mutlu olurum ben. Küçük şeyleri severim, onlarla sevinirim, bir de küçük şeylere üzülmesem yeni yılda tam olacak.

Çok önemli bir isteğim daha var tabi. Hepimizi, en çok da miniğimi etkileyecek. Hiçbirşeyi önemli değil sadece kızımın içinde çok mutlu olacağı, benim de huzurla bırakacağım bir kreş istiyorum. Sabah hepimiz bir telaş evden çıkalım, akşam tek tek toplanalım, çekirdek çekirdek yaşayalım istiyorum.

Çok şey mi istiyorum, yok yok çok değil, olacak hepsi biliyorum.

1 yorum:

Birben dedi ki...

Biz de yatak istiyoruz bu sene Füsun ve içinde yatmak için can atan bir Asım Alp:)Söylersen belki bize de getirir 2011...

31 Aralık 2010 10:56