Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

9 Aralık 2010 Perşembe

Hayatın çizgileri...


Biliyorum büyüyünce dalga geçecek bizim çocukluğumuzun çizgi filmleriyle, sevmeyecek...
Oysa bizim hayatımızın parçasıydı onlar küçükken, He-man' ın hayranı, Yakari' nin benzeriydim...
Pazar günleri sabahın köründe kalkardık ablamla, deliliğe bak..
Ev soğuk olurdu, sokulurduk birbirimize, seyrederdik saat 12' lere kadar sıradan tüm çizgi filmleri...Dvd yoktu ki anacım, istediğimiz saatte seyredebilelim, mecburduk TRT' nin saatine...


Sevmeyecek dedim ya, ben de şimdiki filmleri sevmiyorum, hele şu Gece Bahçesi denen filmden nefret edecek kadar....
Eh Caillou idare eder birazcık...
Ama çizgi film seyretmek güzeldir....
Şiddetsiz olması şartıyla...
Çizgi film seyretmek güzeldir,
Hele de yanında birlikte izlediğin biri olursa...

3 yorum:

özden dedi ki...

evet, dvd'lerini, vcd'lerini bulabilmek istiyorum.
hepsi piyasaya sürülsün istiyorum.
şanssız civciv calimero (ama bu haksızlık öyle değil miii?), clementine (ateş adam ve köpük balonundaki koruyucu melek), uçan kaz, şaker kız candy, tom ve jery, he-man, susam sokağı...

9 Aralık 2010 14:16
özden dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi. 9 Aralık 2010 14:17
Ömer Tuna dedi ki...

Ahh yarama bastın ne çok severdim ben bu çizgi filmleri hele o pazar sabahlarını iple çekerdim ama anne her nedense o zamanlara temizlik başlatır benide evden bir güzel sepetlerdi. Ne çok şey ifade ediyormuş aslında şimdi anlıyorum.Çizgi filmler bazen güzeldir. ( Şiddet , yada yalnış yönlendirme unsuru olmadıkça)

9 Aralık 2010 14:23