Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

2 Kasım 2010 Salı

Sende izle!

Konuları hayata yakın olan filmleri tercih etmişimdir çoğu zaman. Dram, komedi,romantik türü ne olursa olsun. Tarihi filmlerin ayrı bir yeri vardır bende o bambaşka.


Ama şöyle son yıllarda izleyip gerek etkilendiğim gerekse ben bunu tekrar tekrar seyrederim dediğim çok az film var.


My Sister's Keeper ( Kız kardeşimin hikayesi) , Filmin  kapağına bakarak almıştım videocunun rafından, yorgundum sadece koltuğa uzanıp izlerken uyuyacağımı düşlediğim bir andı. Ama gözlerim yaşararak, uykum dağılarak, kalbim zaman zaman hızla çarparak izlediğim çarpıcı bir filmdi. Bir annenin büyük kızını kanserden kurtarmak için başka bir çocuk yapmaya karar vermesi ve bu küçük kızın ağzından anlatılan etkileyici bir hikaye. İnsanın izlerken ister istemez kendine yönelttiği sorular... İzlerken yanınızda mendilinizi bulundurmanızı tavsiye edeceğim gerçekçi bir film.



Prince of Percia ( Pers Prensi : Zamanın kumları), bu yaz annem yanımızdayken ve taşınmamıza azıcık kalmışken yaptığımız bir kaçamağın sonunda izlediğimiz bir film. Sinemaya uzun zamandır gitmemiş oluşumuzdan mı kaynaklı bilemiyorum ama tam bir görsel şölendi bizim için. Hem konusu hemde efektleri açısından izlerken sıkılmadığımız bir filmdi.



Pride and Prejudice (Aşk ve Gurur) , Film arşivimde mutlaka bulunmalı diyerek satın aldığım DVD lerden bir tanesi, izlemekten bıkmadığım romantik , duygusal bir drama. İki insanın birbirlerine olan sevgileri ve bunu gururlarından itiraf edememelerini anlatan bir film.

Merak edip seyretmek isteyenlere şimdiden iyi seyirler.

4 yorum:

Sümeyye dedi ki...

kız kardeşimin hikayesini 2 sene önce seyretmiştim gerçekten çok etkileyiciydi izlerken kesinlikle mendil şart biz kadın milletine :)

2 Kasım 2010 10:26
birdamlacıkyağmur dedi ki...

Pride an Prejudice,
Benim kadın yanım.
Repliklerine kadar ezberlediğim bir film.
Keira Knightley hayranı olma sebebim.

2 Kasım 2010 20:39
MELEK KOKUSU dedi ki...

Sümeyye belkide anne olduktan sonra daha bir duygusallastim, özellikle bu tip aile filmlerinde koyveriyorum. Anne olunca ne cok benziyor insan baska annelere duygusal olarak degil mi?

2 Kasım 2010 22:04
MELEK KOKUSU dedi ki...

Birdamlacikyagmur seninle hemfikir oldugumu söylemem gerek. Vücut dilinin anlattiklari repliklerle ancak bu kadar uyumlu olabilir demistim ilk izledigimde. Ki her seferinde bikmadan izleyecegim bir film.

2 Kasım 2010 22:07