Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

7 Ekim 2010 Perşembe

Emzirmek ayrıcalıktır ,yaşayın !

Dünya'nın neresinde olursa olsun ,içine hangi kimyasalı koyarsanız koyun asla ama asla bir annenin göğsünden çıkan o mükemmel lezzeti asla yakalayamazsınız.
İçinde sonsuz sevgi, sonsuz güven, sonsuz mutluluk olan her daim istendiğinde var olabilen,h er seferinde aynı sıcaklığı taşıyan bu mükemmel ötesi şey bize annelere ait.
Evladımı kucağıma aldığım anda sütün önemi ve değeri hakkındaki bilgilerimle o an içinde yaşadığım acı her ne kadar da dayanılmaz görünse de, onu emzirmek dışında hiçbir düşüncem yoktu.Kızım sadece emecekti , şükür Allah'a ki öyle de oldu bir yaşını geçti ve emmeye devam etti.

Her gün ofiste durmadan sağdım ve eve taşıdım sütümü ,o mükemmel lezzetten asla mahrum bırakmadım evladımı.Zor gelmedi sağmak bana yeter ki bu benzersiz besinden olabildiğince faydalansın dedim.
Şimdi etrafıma baktığımda pervasızca sırf kendi güzellikleri için, emek verip uğraşmamak için emzirmeyen annelere kızmadan edemiyorum.

Ama canım çok acıyor mantığını ben kabul etmiyorum.Burdan tüm anne ve anne adaylarına hatta daha evlenmemiş kızlara sesleniyorum lütfen ama lütfen kendinizi eğitin.
Anne sütünün nasıl bir mucize olduğunu ,evlat emzirebilmenin nasıl bir mucize olduğunu,aradaki sevgi bağının ve sıcaklığın asla birşeyle paha biçilemeyeceğini bilin.Bu konuda yapılan çalışmalara katılın, tecrübeli annelere kulak verin verinki toplumumuz bu konuda bilinçlensin .

Biz çocuğumuzu emziriyoruz ve emziren annelere destek verip emzirmeyenleri aydınlatmaya çalışıyoruz http://blogcuanne.com/2010/09/28/emzirme-reformu-basinda/ işte burdayız.Gelin katılın hep beraber olalım.

0 yorum: