Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Baba, an' ı kaçırma, pişman olma...

Okulunun 2.günüydü bugün, dolabından seçtiğim pembe çorabını aldı benden, "babam giydirsin" dedi. Giydirdi babası...Kim bilir içinden neler geçiyordu, kim bilir o çorabı babasının giydirmesi ona nasıl bir güven, nasıl bir mutluluk veriyordu....
İşte ben bunu anlatamadım 2 senedir...Çocuğun ihtiyaçlarını gidermenin zevkini, sadece çocuğun yaşamadığını, ona bakanın da yaşadığını...anlatamadım...
Babaların hatası bu bence; An'ı Kaçırmak....Bir daha dönüşü olmayan yaşlarını kaçırmak, o minik bedenin...
Bunu bir görev, bir yardım olarak görmek değil, bundan zevk almak önemli...
Bir daha bu yaşta olmayacak, tanımalı...
Bir insan büyütüyor olmanın hazzını yaşamalı,
Onu ben büyüttüm demenin gururunu duymalı...

YARDIM değil, birlikte yetiştirmeli..( gerçi ben yardıma da razıydım amma...)
Yardım kelimesini kaldırıp, en az anne kadar bakmalı,
Bezinde kakasını kim gördüyse, o değiştirmeli...
O kakaya dünyaları değişmemeli baba dediğin...

Baba dediğin, annenin ortağı olmalı...
Baba dediğin, gece ateşine bakmalı...
Baba dediğin, saç taramalı, tırnak kesmeli...
Baba dediğin, banyo yaptırmalı...
Baba dediğin, yemek yedirmeli...
Baba dediğin, anneye "git sen ben bakarım" demeli...
Baba dediğin, gaz çıkarmalı, o gazın sesine kurban olmalı...
Baba dediğin, minicik ayakların kokusunu bilmeli...
Baba dediğin, oyunu adamakıllı oynamalı...
Baba dediğin, baba olmalı...

Liseyi bitirene kadar, her sabah ama her sabah kahvaltımızı babam hazırladı, her sabah portakal suyu sıktı bize...Bak 31 yaşındayım, unutmuş muyum? Asla unutmam...Babamın bizim için yaptığı yüzlerce şeyden sadece 1 tanesi örneğim...Unutulur muymuş hiç?

9 yorum:

evrim dedi ki...

muhteşem muhteşem...

11 Ağustos 2010 16:22
bahriye-krm dedi ki...

unutulmaz-unutulmuyor :(

11 Ağustos 2010 16:29
Burcu.. dedi ki...

Süpersin desem..

12 Ağustos 2010 10:22
Sibelbek dedi ki...

ahhhhh, ahhhhh!!!

12 Ağustos 2010 11:45
βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bir tane anım olsaydı inan, ben de asla unutmazdım...... Unutulmaz.... ellerine sağlık... canım benim

13 Ağustos 2010 11:56
Bengü dedi ki...

Hiiiç değişmedi o baba :) Bu sefer torunlarına yapıyor aynı şeyleri değil mi? Çok becerikli bir bana seninki çooooooooook. Seviyorum onu çok.

13 Ağustos 2010 20:09
birdamlacıkyağmur dedi ki...

güzel baba
güzel dede
çok şanslısın

13 Ağustos 2010 23:58
SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ben şanslyım !
Eşim ben den daha çok vakit sunuyor kızımıza.
Bebekliğinden beri onunla ayrı zevk le ilgilenıyor.
Bir kızın olmasını çok istemesi de etmen sanırım buna.

Eşim ve benım en çok dikkat etdiğimiz konu zamanın akışı.
Zaman hızlı ve gerıye alınmıyor ne yaşarsak ne sunar alır isek o bize kar..

Kızım ve babası nın ilişkisi kıskanılacak türden bize.
İtiraf edeyim bazı anlar onları aşırı kıskanmıyor değilim.
Baba ve çocuk arasındaki ilişki öz güvenin temeli ben ce !

14 Ağustos 2010 10:43
Adsız dedi ki...

I believe everything said made a bunch of sense. But, what about this?
what if you added a little information? I ain't suggesting your information is not solid, but what if you added a title to maybe grab people's attention?
I mean "Baba, an' ı ka�ırma, pi�man olma..." is a little
plain. You could look at Yahoo's front page and watch how they create article titles to grab people interested. You might add a related video or a pic or two to get people interested about what you've got to say.
Just my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.



my website; pepe oyunları ile

1 Nisan 2013 05:03