Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Ay gibi, Hilal gibi, Rüya gibi.....

Hamile olduğumu ilk öğrendiğim andan itibaren biliyordum doğumumun sezaryanla gerçekleşeceğini, tamamen normal doğum yandaşı doktoruma ilk gittiğimde, "ben normal değil, sezaryanla doğuracağım" dediğimde, diyecek birşeyim yok bu kadar kesin bir karar karşısında demişti. Korkumu, ben çok zor hamile kaldım lafının arkasına saklamıştım açıkçası...Aslında beni tanıyan herkes bunu çok iyi anlar, canımın acıdığından değil, acıyacak olmasından korkarım ben...Ameliyattan sonra yerimden kalkamayışımın sebebi, karnımın acıyacak olması...Ablam zorlamasa, zorla yürütmeseydi ve bana kalsaydı ben 1 ay o yataktan kalkmadan ameliyat acısının geçmesini bekleyebilirdim...Çok iç karartıcı başladım yazıma değil mi? Biraz işin güzel yanlarına bakalım o zaman...

20 Haziran 2008...Aylar öncesinden belli bir gün, Yengeç mi, İkizler mi olsun tartışmasına bile maruz kalmış, İkizlerin kazandığı bir gün...Doğum akşam gerçekleşecek, malum benim doktor yoğun biraz:))

20 haziran 2008 'in önemi sadece benim doğum yapacak olmam değildi:) Türkiye - Hırvatistan euro 2008 çeyrek final maçı da en az doğumum kadar önemliydi ..Doktorum tam bir futbol hastası, geldi yanıma, Elif, maç arasında doğum yapcaz, zorlama beni sakın dedi bana, şaka gibi:))
Türkiye kazandı o maçı, yer yerinden oynadı, sabahlara kadar dışardaki eğlenceler bitmedi...

Odaya benim minik kızım benden önce çıkarılmıştı, herkes onu görmüştü, ben odaya gidene kadar doktoruma 100 defa sordum, "nasıl" diye, çok iyi elif demişti bana...
Küçücük yatakta, gözlerinin üzerindeki kıpkırmızı doğum lekeleriyle, ağzı yalanıp duruyordu...Ben ağlamaktan söylenen sözlerin bir kısmını duyuyor bir kısmını duymuyordum...Annem, "çok güzel, Elif" diyordu. 3.420 gr. 48 cm. olarak dünyaya gelmiş gözümün önünden görüntüsü hiç gitmeyen ve gitmeyecek olan pembe bebeğim...
Göğsüme verdiler, hemen kaptı memeyi, en fazla yarım saat sonra sütüm geldi, o anı hiç unutamam, hiç...

Günlerce göğsümde uyuttum onu, bırakamadım yatağına bile sevgimden...

Hep böyle uğurlu olursun umarım bebeğim...
Adını Rüya koymuştum aylar öncesinden, rüyamdın...
Göbek adını da doktorum koydu o gece: HİLAL....
Ay gibi doğdun hayatıma...

Nasıl bir gururdu Türkiye için o gün...
Benim gururumu ise anlatmam imkansız, anlatamam....

6 yorum:

Deniz dedi ki...

oy oyy oyyyy....
Ne güzel yazmışsın

4 Ağustos 2010 13:35
Sibelbek dedi ki...

Doğduğunda bile güzelmiş benim gelinimmmm! yerim onu yerimmmm!

4 Ağustos 2010 15:04
bahriye-krm dedi ki...

o nasıl bir güzellik...ah o ilk karşılaşma anları :(

4 Ağustos 2010 16:05
Burcu.. dedi ki...

Çook güzel yazmışın.
Onun pembiş-mor gözkapaklarını yerim :))

5 Ağustos 2010 08:52
Hilal dedi ki...

adaşım iyi ki doğmuş, annesi de iyi ki böyle güzel bir yazı yazmış.

9 Ağustos 2010 16:44
ELİF dedi ki...

Arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

9 Ağustos 2010 22:52