Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

28 Mayıs 2010 Cuma

Sonsuz sevginin değeri

En kıymetli varlığınız dünya ya gelir ve endişeler birbirini sararken ,aile büyükleri başlar hemen herşeyi düşünmeye .
Benim kızıma babannesi bakıyor elbette aslan işin içine girmeden herşeyin sütliman olduğunu düşünenlerdendin.Kim bakacak ?Babannesi elbette evladın kendi canı kanı ile yetişmesi ,sevgiye hasret kalmaması çok güzel kesinlikle tartışılacak bir durum değil bence.
Ama konu yetiştirme,kurallar olunca insan bazen çıldırıyor doğrusu.Daha doğmadan başlıyor hırka ör,yelek ör,alışveriş yap istemem desende o olcak.
Sen yedirme dersin onlar kıyamaz ve mutlaka verirler .Kendimce kızımın alışmasını istemediğim şeyler var ama önüne geçemeden hepsi alınıyor veriliyor.
Özellikle yaşadığım en büyük plomik ıslak mendil konusudur.Ben eline vberme dedikçe sanki onlar inadına verirler ve benden gizli yapılan bu uygulamayı ben mutlak yakalarım .
Kızım kendisi artık zaten ifad eder duruma geldi "ama babannem veriyor"şeklinde tepkiler alıyorum 23 aylık kızımdan.
Ben giydirme dedim,giydirdi,alma dedim aldı,yedirme dedim yedirdi hiçbirinin önüne geçemedim.Elbette kırıcı olmamak adına göz yumdum.
Aslında birçok şeyi başaran kızıma halen kendi yemek yedirir babannemiz elinde tepsi kızın arkasında gezer.
Sevgisi sonsuz babanne ,dede,annane,hepsi çok sever tartışılmaz kızımda onları çok seviyor ama elbette doğrular ve yanlışlar var.Ama annem herzaman der bakıcının bakmasından daha iyidir sevgisi yeter ,besler ,büyütür.
Kuşak çatışması,doğrular ,yanlışlar tartışılır bu bitmez kolaymı evladı paylaşmak ,koyduğun kuralları çiğnetmek.Ama onların sevgisini doyasıya yaşasın.
Evet şımarsın ,yesin ,içsin  ama sınırında siz ne dersiniz.

0 yorum: