Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

7 Mayıs 2010 Cuma

ANNEYİZ

Bu yüce sevgi tartışılmaz  değil mi?Ama bu da bi gerçek ki annelerimizi çok severiz ama bence anne olunca onları daha da bi sever,anlar bağlanırız .
Her an yanında olmak ,dokunmak,sevmek,öpmek koklamak,geceleri uykusuz kalmak,yememek yedirmek,giymemek giydirmek,yeter ki o mutlu olsun diye çabalaşmak uğraşmak didinmek.
Küçükken biraz daha öpüp koklatırsında biraz büyüdüğünde istemezsin hep öpmesini hele de "ah evladım sen benim gözümde hep küçüksün"dedilermi gelen cevap aynıdır değilmi "of anne çocukmuyum ben" evet bu sürergider.
Bende canım anneme kızar,küser,mutlaka incitirdim o gözyaşını hiç göstermesede ,anlayamazmışım meğerse onun "anne olunca anlarsın" dediğinde daha da bi kızardım ."Ben mi istedim o zaman doğurmasaydın" derdim  ama ne büyük hata yaptığımı şimdi çok daha iyi anlıyorum .
Her zaman yanımda olabilen,beni anlayan ,dinleyen ,yol gösteren,güçlü,şevkatli,güleryüzlü annem hastane kapısında doğuma giderken gözyaşlarına boğulduğunda seni anladım anladım ki evlat hiçbirşeyin yerini tutmuyor .Kızımı gördüğümde anladım seni ve doğruymuş dedim ve 12 çocuk doğurup 9 u ile hayata devam eden annanemin değeri daha da büyüdü gözümde.
Evet anne olana kadar kutladığım doğum günleri benim için ne pek de anlamlı gelmezdi zaten seviyorum annemi,ona bir gün değil aklıma gelince zaten hediye alıyordum ama ;anne olunca anladım ki insan ne kadarda beklemiyorum dese beklermi bi tatlı söz,bi güler yüz ,içten bir ziyaret .
Canım annecim hakkını helal et bana sen ,senin gönlünü 1 günle alamam biliyorum ama yinede sen ve tüm annelerin bu özel gününü kutluyorum.
Tanıdığım tanımadığım bütün anneler şimdi biliyorum ki anne olmak çok güzel ve çok özel bi duygu ,biliyorum ki biz özeliz ve bu günü doyasıya yaşayalım hepimiz evlatları ile bu günün tadını çıkarsın.
Elbette 1 gün değil hergün özeliz çünkü biz anneyiz.

0 yorum: