Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

5 Mart 2010 Cuma

Belli mi Olur?


Yine yeniden anne olma şansım olabilir mi bilemiyorum ama eğer olursa,

  • Kesinlikle hamilelik günlüğü tutmak istiyorum.

  • Aş ermek istiyorum, gecenin bir yarı canım şunu çekti deyip sevgiliyi sıcak yatağından kaldırmak istiyorum.

  • Yine yaz aylarında doğurmak istiyorum.

  • Ve kesinlikle karnım burnumda bile olsa denize girmek istiyorum.

  • Emziremedim,sütüm azdı diye dert etmek istemiyorum. Anne sütü önemli ama memede olsa mamada olsa büyüyorlar işte.

  • Tıpkı Gazihan'ın hamileliği gibi keyifli, sorunsuz,huzurlu bir hamilelik istiyorum.

  • Hastane odasında 3 kişi değil de 4 kişi olmak istiyorum. Sevgili,junior,abisi ve annesi.

  • Gazihan'a bak kardeşin sana gülümsüyor demek istiyorum.

  • Sevgili'ye bak ne iyi yapmışızda 2.yi doğurmuşum demek istiyorum.

  • En önemlisi Sevgili'nin tekrar anne olmak istediğimi anlamısını ve onunda beni desteklemesini istiyorum.

Olur da yine yeniden anne olursam,

  • Daha sabırlı olmak istiyorum

  • Aman şöyle yapma böyle yapma diyen insanlara cevap vermek istiyorum.

  • Sütüm çoğalsın diye ne bulduysam yiyip içmek ve strese girmek istemiyorum. Süt ya vardır ya da yoktur.

  • Yine çocuğumu kendim büyütmek istiyorum.

  • Herşeyden önemlisi yine yeniden anne olmak, 4 kişilik bir aile olmak ve Gazihan'ın mutlaka bir kardeşinin olmasını istiyorum.
Çok şey mi istiyorum?

0 yorum: