Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

8 Şubat 2010 Pazartesi

Kar...

İstanbul'daki evimin mutfak penceresinden gördüğüm park...


Yaz, kış cıvıl cıvıl olur, renklidir bu park.

Çocukları eğlenirken kitap okuyan anneler bankette oturur bazen, bankların yerine. Çok minik olan çocuklar veya bebekler ebeveynleri eşliğinde sallanır güzel salıncakta.

Kimileri çok hareketlidir, fıldır fıldır dönerler kaydırağın civarında.

Bunlar olurken izlerdim ben. Baharda, yazda, sonbaharda, kışta. İzlerken önce bir yabancıydım, sonra bebek bekleyen bir bilinmezdim. En sonunda da lohusa idim gözyaşları içinde...

Bu kış bebeğimi o parka götürmek isteyerek düştüm İstanbul yoluna. Anne olmak bu muydu ki? Diğer çocukların neşesinden kendi çocuğuna da tattırmayı istemek... O tatlı turuncu duygudan bebeğim de nasiplensin diye sevinmek içten içten...

O kadar çok yağmur ve kar yağdı ki göl oldu salıncakların altı, balçık oldu kaydırağın civarı.

Sallayamadım bebeğimi.

Kar yağdı masal gibi oldu her yer. Kar yağdı bembeyaz oldu. Ben üzüldüm bebeğim sallanamadı diye. Kar yağan bir sabaha açtım gözlerimi 3 gün üst üste. Güneş doğarken kar yağıyordu ve fotoğraf çektim donan balkonda 30 cm karın içinde durup. Sonra içerden itirazlar yükseldi birden.

Öyle ya! Artık ben bir anneyim ve kahvaltı hazırlamam gerekiyor herşeyden önce.

0 yorum: