Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

26 Ocak 2010 Salı

Ya Hep Bana mı Karne Al Sana Karne

Gazihan doğduğundan beri ona karne hazırlıyorum. Geçen cuma karnesini verirken atıp tutmak kolaydı. Ama şimdi çuvaldızı kendime batırma zamanı geldi çattı. Konu zor. İnsanın kendini eleştirmesi daha da zor onun için bende Gazihan'ın ağzından karne almayı uygun gördüm.
KARNE ZAMANI
UYKU DÜZENİ:İYİ
Annecim uyku düzeni açısından aslında sana pekiyi vermek lazım aslında. Bugüne kadar en ufak sesimde koştun yanıma geldin bişey mi oldu diye telaşlandın, bazen odama gelirken oranın buranı çarptın ama önemsemedin,yeri geldi ninni söyledin, yeri geldi beni sakinleştirdin,yeri geldi yanıma yattın. Bunlar için sana pekiyi vermem lazımdı fakat yeri geldi yatağından kalkmak istemedin ve babamı dürttün "kalk oğlana bak" diye. İşte bu yüzden notunu kırıyorum.


YEMEK DÜZENİ: ORTA
Neden notum böyle diye çok düşünme anne. Hadi ben yemek yemeyen bir çocuk olsam neyse. Her doktor kontrolünde kilom yüzünden azar işiten sen değilmişsin gibi yeni yeni yemek seçmeye başladım diye bana kızmaya hakkın yok diyorum. Bende artık bir bireyim ve seçme hakkım var. Balığı, kerevizi, tavuğu ve kahvaltı yapmayı sevmiyorum artık. Özellikle kahvaltı yapmıyorum diye her sabah bana söylendiğin için notum orta.
Bir daha kahvaltı yapmam için zorlarsan daha kötü şeyler yapabilirim ona göre.
ARKADAŞLIK KURMA: PEKİYİ
Senin sayende şimdiden birçok arkadaşım var.

Kimisiyle yüzyüze görüşme şansımız oldu ve çok keyifli vakit geçirdim. umarım tüm arkadaşlarımla tanışma fırsatı yakalarız. Bunun için sana çok teşekkür ediyorum.
OYUN OYNAMA: ORTA
Babam kadar eğlenceli değilsin bu konuda. O herşeye izin veriyor. Sen kızıyorsun. O ellenmez, bu oynanmaz, ona dokunma.
Benim oyun anlayışım bu ben oyucaklarla oynamaktan hoşlanmıyorum. Sen ver tencere tavlarını bana, bak nasıl güzel güzel oynuyorum o zaman gör. Bu konuda sana zayıf not bile vermem gerekirdi ama annemsin işte kıyamadım.
KONUŞMA: PEKİYİ(bildiğimiz pekiyilerden değil)
Hiç bıkmadan usanmadan HAYIR diyebilirdin ama sağolsun doktor amca yasakladı da biraz azalttın. Gerçi onun yerinede OLMAZ kelimesini kullanmaya başladın. Yapmamam gereken konularda sınırsız konuşma gücün var biliyorum ama bazı şeyleri yaşayarak öğrenmeme de müsade et. Herşey senin dediğin gibi olacak diye birşey yok. Bunu bir düşün.
SABIR:ZAYIF
Bugünlerde bana karşı çok anlayışsızsın. Evde sesler yükselmeye başladı. Sen öyle kaşlarını çatıp Gazihan diye bağırınca, çok korkuyorum. Oysa ki sadece hayatı keşfediyorum. Zamanla doğruyu yanlışı öğreneceğim ama daha çok küçüğüm. Biraz daha sabretmen gerek anne. Biliyorum bugünlerde bende seni çok zorluyorum ama sen yine de bağırma.
SEVGİ: **** PEKİYİ:
Daha karnına düştüğüm günden beri beni çok sevdin. Kucağına aldığında sevginin tarifi biraz değişti ama çok anlam kazandı. Bugünlerde bir başka seviyorsun. Özellikle sarılıp öptüğümde dünyanın en güzel şeyi bu diye düşünüyorsun.Sevgi konusunda seni daha çok şaşırtacağım. Sevginin 1001 halini yaşatacağım.
Ama biliyorum ki sende beni hep şaşırtacaksın. Her ne yaparsam yapayım ölesiye ve sınırsız sevmenin ne demek olduğunu öğretceksin bana.

2 yorum:

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

canım gazihan güzel notlar vermiş sana aferin
yakışıklıya

26 Ocak 2010 14:34
Adsız dedi ki...

Ne kadar eglenceli, samimi, sicak, icten, sevgi dolu bir yazi olmus. Ikinizin de eline yuregine saglik!

26 Ocak 2010 20:58