Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Ocak 2010 Perşembe

siyah-sever

Uzun uğraşlar sonucu iki set oluşturdum kendim için: İlki Kariyer yapan anne, ikincisi de okullu anne (entel dantel olmaktan nefret ederim ama bir yandan da hala öğrenciyim).

Bu kadar cok seçenekten seçim yapmak pek yordu beni. İşin kötüsü siteyi bir türlü çözemedim ve background falan koymayı beceremedim. İtiraf ediyorum biraz teknoloji özürlüyüm ben. Genellikle bildiğim, tanıdığım bir kaç markadan alışveriş yaparım. Vitrin vitrin dolaşmaya ne yazık ki vakit kalmıyor.
Ben, bir siyah severim. Hem de iflah olmaz bir siyah sever. Dolabımı açtığımda renkli şeyler de bulabilirsiniz ama siyahlar, çoğunlukta.
Kocaman çantalar da favorilerim arasında. Aslında elbise falan yerine çanta almayı daha çok severim. Elbiseden çok çantam var galiba. Çok uzun süredir vejetaryen olduğum için deri yerine sahte deri ve kumaş çantaları tercih ederim.
Kulaklarım delik olmadığı için küpe takamam. Ama siyahların arasına renkli taşlardan yüzükler ve kolyeler takmayı severim. Hele de antika olanları...
Makyaj da yapmam. Daha doğrusu yapamam. Bir rimel bir de ruj. Ve ne yazık ki ruju taşımayı da beceremem. Hemen silinir gider. Ruju bozulmayan kadınlara hep hayran olmuşumdur.
İşte böyle... Bir de şu sıralar Caroline Herrara CH parfüm kullanıyorum. Gerçekten içime sinen bir koku bu. Denemediyseniz kesinlikle öneririm...

0 yorum: