Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

18 Ocak 2010 Pazartesi

Ben rahat bir anneyim.

işte geldim burdayımm
işte geldim burdayımm, kalender tarafından Michael Kors bags ile yaratıldı

Kariyer Yapan Anne (Bu anne hem dışarda çalışır,hem evine, hem çocuğuna vakit ayırır.Koşturan bir kimliğe sahiptir)

Rahat Anne(Bu anne ne yapıyor olursa olsun giyiminde rahatlıktan ödün vermez)


Kokoş Anne(Takar takıştırır,bebeği kucağında olsa bile şıklığından ödün vermez)

Ev Annesi(Genelde evde takılır,mutfak önlüğü,terliği ve pijamaları herşeyidir)

Entel Dantel Anne(Akademik kariyerine son vermeyen,okullu annedir)

PEKİ BEN HANGİSİYİM ?

Bana uygun olan tip rahat anne .Hangi durumda olursam olayım öncelikle giyselerim rahat olmalı.

Özellikle evlendikten sonra ve hamileliğim ile gelen kilolardan halen kurtulamayan bi anne olarak giysilerimin rahat olması bana huzur verir.

Makyaj yapması hiç sevmem biraz zor gelir bana özel günlerimde bile sade bi ruj ,rimel,hafif far yeterlidir.

Genelde makyajsız gezerim nadirdir benim makjaylı hallerim.Takı takmasınıda hiç sevmem ,beceripte taşıyamam ki zaten.Nerda çıkarırsam orada kalır.


Ev içinde eşofmanlarım valgeçilmezimdir.İş hayatımda kot pantalon ,gömlek,düz ve spor ayakkabılar tarzım diyebilirim.


Yüksek topuklu ayakkabı kullanamam ,dekolteli giysiler pek kullanmam.

Sözün özü oki ben sade ve rahat bi anneyim .

Aslında takıp takıştıran ,süslenen,kilolu olmayan annelere hayranım ben ama kendimde bunu gerçekleştiremiyorum işte .Moda kendin olmaktır bence .

---Hülya Kayalı---

0 yorum: