Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Aralık 2009 Pazartesi

Mazide kalanlar...

Kendi mi sınırlamak mı?Saatli yaşamak mı?İşimi bırakmak,evde oturmak...El kadar bebek niye büsbütün kısıtlasın ki beni?Ben işime de hayatıma da devam ederim,kızıma da bakarım hem diyip gerçeğin dışardan göründüğü kadar kolay olmadığını anlayanlardanım ben.Pek büyük konuşmayı sevmem aslında;ama bilemedim bir bebeğin annenin hayatına neler getireceğini,götüreceğini,ne çok şeyi de özleteceğini.

İlk üç ay pek kapı dışarı çıkmadım desem yeridir,emzirme seanslarıyla geçiyordu bütün gün.Sonrasındaki dönem uyku düzeni oturtma çabalarıyla...Anlamadan,farketmeden dışarıda akıp giden bir hayatın olduğunu unutuveriyor insan.Şimdi 19 aylık kızımla hayatımın baharını yaşıyorum:))Unuttuğum birçok şeye tekrar kavuşmanın heyecanıyla.Ama birdenbire olmuyor hiç birşey,yavaş yavaş...
Bu 1,5 yıllık süre içerisinde burnumda tüten şeyler öyle çok ki...
Dostlarımı özledim mesela.Zaman zaman biraraya geliyoruz tabii.Ama çoğunun Anadolu yakasında oturuyor oluşu,benim tüm günümü Irmağın uyku saatine göre ayarlıyor olmamdan dolayı çok nadir artık...Ama ben özlüyorum işte vapurla karşıya geçmeyi,hepimizin birarada olmasını,iyiki böyle dostlarım var diyerek geri dönmeyi...
Sonraaaa....
Uyumayı desem bütün anneler adına rahatlıkla konuşmuş olurum.Şöylee deliksiz,yatakta döne döne,sadece istediğimiz zaman uyanabileceğimiz bir uyku.
Sinemaya gitmek (rekor kırmak üzereyim)
Kuaföre gidip baştan ayağa bakımlı olma hissi;çoktan tarihe karıştı bile.Çoğu zaman banyo yapıp diş fırçaladığıma şükrediyorum.
Yazın sıcağını,kışın soğuğunu önemsememek,yağmurda dışarı çıkamayız yerine hadi yürüyüşe gidelim diyebilmek
Elimi kolumu sallaya sallaya gezmeyi,Beyoğlu'na inmeyi,saate bakmadan yaşamayı da özledimmmm
Daha bir dolu şey var.
Ama az kaldı.O kendimi kapattığım dönemler bitti.Hem çocuk sahibi olmayı ben istedim.Sonuçları da bana ait.Şimdi kızımla daha anlamlı,daha zevkli ve daha kolay herşey.
Irmak kızımla hayatın tadını doya doya çıkaracağımız günler uzak değil artık.2010 sana çok iş düşüyor bu sene...

0 yorum: