Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Teyzesini severim ben....


2005 senesinde anne yarısı oldum ben...
Özleme, sevgiye yeni anlamlar yükledim...
İstanbul-Eskişehir arasındaki mesafeye lanetler okudum...
Bu mesafede mekikler dokudum...
Bir gün ona şöyle bir yazı yazmıştım;
"Kardeş sevgisini paylaşabileceğimiz bir tek sen ve ben varız şu hayatta".
Ben anneliği biraz da ablamdan öğrendim...
Yavrusunu postpartumun zirvesindeyken bile nasıl sevdiğini gördüm...
Kazıdım hafızama inceliklerini anneliğin...
Hele de anne olmak için yanıp tutuşurken, hayal ettiğim anneliğim onun anneliği gibiydi...

2008 senesinde tam anne oldum ben...
Koynumda uyuttuğum, sürekli nefesini kokladığım yavrumun ilk bakımlarını hep ablam yaptı...
Sırtımı bir dağa yaslamıştım...
O dağın izini bittiğinde,İstanbul a gitme vakti geldiğindeki ayrılık acısını anlatmama kelimelerim yetmez...
Kolum,kanadım,dayanağım gidiyordu, sanki ilk defa mı ayrıldık? Yoo..ama ben ilk kez anne olmuştum...
Aynı acıyı annemin 40 günlük yanımda duruşundan sonra gitme vakti geldiğinde de yaşadım...
Ablam, öyle güzel sever ki kızını...
Meğer aynıymış bizim sevgi tarzımız...
Sonsuzmuş...
Öyle güzel bakar ki kızına...
Benim bakmak istediğim gibi...
Öyle sevgi dolu bir çocuk yetiştirir ki...
Benim bitmek bilmeyen sevgi verişim gibi...
Öyle ilgilenir ki...
Benim ilgisiz bıraktığım bir dakika için bile vicdan azabı duyduğum gibi...

İsmin gibi parlayan ay' ımsın.
Ay' ın en parlak halisin hayatımda.
İyi ki ordasın...Kalbimin en birinci yerindesin...

** Bir de anneannemi anmadan geçemeyeceğim satırlarımda...
Beni 6 yaşıma kadar büyüten, 30'dan fazla torunu arasında hayatında en çok beni sevdiğini bildiğim, anneliğini,bakımını ,onu şunu değil, benim ona gönül borcumu anmadan geçemeyeceğim...En çok annem olan anneannem, seni de çok seviyorum ve kaybetmekten çok korkuyorum......

Rüya' nın annesi=Elif

10 yorum:

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

canım benim ne dökmüşsün kelimeleri bi nefeste okudum :)iyiki varlar değilmi?

9 Haziran 2010 09:52
ELİF dedi ki...

Hülyacığım, ben de bi nefeste yazdım valla:))Çok sağol canım benim...

9 Haziran 2010 10:05
Güneş Akay dedi ki...

Anneler Dünyasının yeni görünümü çok güzel olmuş, sende renk katmışsın güzel bir yazı olmuş..

9 Haziran 2010 10:32
Tibetin annesi dedi ki...

Ne güzel bir sevgi aranızdaki. Harikasınız...

9 Haziran 2010 11:02
Işıl dedi ki...

BENDE İSTİYORUM Bİ KIZ KARDEŞ YAAA.SIRF BU YZDEN 2. COCUK KIZ OLSUN ISTEDIM SIRF BU YUZDEN

9 Haziran 2010 12:01
ELİF dedi ki...

Güneşciğim, çok teşekkür ederim,ederiz:))

Sibelciğim, sen de çok sevilesi bir insansın,teşekkür ederim.

Işılcığım aynen ben de sırf bu yüzden 2.çocuğum olursa eğer kız olmasını istiyorum,kardeş sevgisini o da benim gibi tatsın diye...

9 Haziran 2010 12:46
Burcu.. dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık.
Kardeş başka birşeye benzemiyor.

9 Haziran 2010 13:14
bahriye-krm dedi ki...

tek nefeste okunan bir yazı olmuş...ne güzelll :))
paylaşımlar,öğrenilenler,sevgiler...
kardeş konusu...eşim tek çocuk...benim de bir tane erkek kardeşim var...oğlumun vazgeçilmezi dayısı...isterdimki teyzeleri,halaları,amcaları ve bol bol kuzenleri olsun ama yok...kardeş şart ama ben de o cesaret yok...

9 Haziran 2010 13:36
turkuaz kıyılar dedi ki...

Ağlattın beni...söyleyecek hiçbir kelime bulamıyorum...kalbi yumuşacık tatlı anne seni...

9 Haziran 2010 14:38
Deniz dedi ki...

aranızdaki sevgi çok güzel,
ama senin onu dile getirişin de çok güzel Elifcim, hep birlikte olun. (fiziki mesafeler mühim değil)

9 Haziran 2010 22:47