Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

10 Haziran 2010 Perşembe

Ördek miyim? Örnek mi?

Birilerini örnek almaktan ziyadesi olmalıymış annelikte, ders almalıymış anne kişi. Küpe etmeli kulağına başkalarının tecrübelerini, büyüklerinin sözlerini.
Hamileyken anneliğimde ben bir önceki nesil gibi olmayacağım diyordum. Ne varmış ki bir önceki nesilde.

Hamile kalmaya karar verdiğim anda paniklemiş ve hemen internete saldırmıştım. Okuyabildiğim kadar çok şey okumalı, öğrenmeliydim. Vaktim çok azdı. Bloglara sararak başladım. Sonra kendime bir blog açtım. Hamile kalmakta sorun değilde, devamını getirmekte zorlanınca verdiğim karardan iki yıl sonra anne olabildim. O iki seneye ise bir sürü şey sığdı.

Kimi ÖRNEK ALIYORUM annelikte???
Doğallığı benimsiyorum oğlumla hayatım konusunda, bu değişmez kuralım.

Sabır,fedakarlık konusunda; annemi...
iletişim konusunda; iki dünya yansa çocuğunu dineleyen, anlayan, anlatan, bıkmayan anneyi...
bakımı (yemeği-temizliği vs...) konusund;a hassas anneyi...
tavırlarında; rahat anneyi...
eğitiminde; ilgili, farkında, olaya hakim, eğitimli, araştıran, sorgulayan ve öğretmekten bıkmayan anneyi...
geleceği konusunda; mutluluğa pay biçen anneyi...
karakteri konusunda; inatlaşmayan anneyi...
ÖRNEK ALIYORUM

 
Takıntıları olmayan, paniklemeyen, kriz yönetimi olan, mükemmeli aramayan, bebeğini olduğu gibi kabul eden, sabırlı, dokunan, ağlatmamayı elinden geldiğince başaran, fazla içli dışlı, kendinle barışık, özeli ile bebeğinin ayrımını yapabilen, kadınlığından geçmeyen, yaşlanmayan yaş alan, jenerasyon farkını fark ettirmeyen bir anne yarattım kafamda.
Ben onu ÖRNEK ALIYORUM...

1 yorum:

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

süper süper :):) alkışlanası güzel anne

10 Haziran 2010 11:14