Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

26 Şubat 2010 Cuma

Deniz'in Babası'na sordum.

Benim lise aşkım, 16 senelik sevgilim, 10 yıllık eşim, kucağımdaki oğlum Deniz’in, karnımdaki oğlum Derin'in Babası’na sordum. O da cevapladı.

İşi başından aşkın, ketum kocacığıma her ne kadar sorularıma vakit ayırdığı için teşekkür etsem de yanıtlarının kısalığı beni yer yer ekleme ya da yorum yapmak durumunda bıraktı. Ben de parantez içinde ekledim.

-Sevgiliydik, evlendik ne değişti?
Hala sevgiliyiz. Hiçbir şey değişmedi. (Bunu duymaya çok ihtiyacım varmış meğer)

-Evliydik, çocuğumuz oldu ne değişti?
Sevgiliydik, aile olduk. Ama artık film seyredemiyoruz. (Nerede sabahlara kadar Yüzüklerin Efendisi’ni seyrettiğimiz günler…)

-Anne olduktan sonra değiştiğimi düşünüyor musun?
Hayır. (Emin misin? En azından boyutlarımda değişiklik olmadı mı sence?)

-Sence bebeğimiz olduktan sonra gözüm hiçbir şeyi görmez mi oldu?
Hayır. (Buna evet deseydin külahları değişirdik çünkü öyle bir anne olmamak için çok çabaladım)

-Anneliğim konusunda ne düşünüyorsun?
Mükemmeliyetçi (Sanırım bunu iyi anlamda söyledin?)

-Senin annen gibi bir anne olmamı ister misin?
Evet (Benim elimden hiçbir zaman içli köfte gelmez. Mumbarı da unut)

-Beni sevgili olarak mı anne olarak mı görmek daha güzel?
İkisi bir arada. (İşte bu cevabın yüzünden seni seviyorum)

-Çalışmıyor olmamı nasıl karşılıyorsun?
Çalışıyorsun ki (Ve bunun yüzünden...)

-Baba olmaktan korktuğun oldu mu? Olduktan sonra ne düşündün?
Oldu, hala da korkuyorum. (Hiç belli etmiyorsun)

-Eskisi gibi olamamak seni sıkıyor mu?
Bazen ama düşününce artıları ağır basıyor. (Başka türlü çekilir miydi bu iş?)

-Gelecek kaygısı yaşıyor musun?
Çocuk olmadan önceye göre daha fazla yaşıyorum. (Birlikte olduğumuz sürece her şeyin üstesinden geliriz)

-İkinci çocuğumuz beklediğimiz şu günlerde duygu ve düşüncelerin neler? Sence hayatımız nasıl değişecek, değişecek mi?
Heyecanla ve merakla bekliyorum. Şimdiki halimizden genel olarak fazla bir değişiklik olacağını zannetmiyorum. (Üçler miyiz dersin?)

-Başka eklemek istediğin bir şey var mı?
Çocuk ve çocuklu aile hayata anlam katıyor. Herkese tavsiye ederim. (Kolay iş değil sevgilim...)

4 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

mumbarı da unut :)))))))))

26 Şubat 2010 22:45
elçin dedi ki...

çok hoşuma gitti akşama aynılarını eşime sorabilirmiyim çalıp:)

23 Mart 2010 12:37
Adsız dedi ki...

Elimden mumbar gelmez!

Elçin - bence hiçbir sakıncası yok :)

6 Nisan 2010 14:58
Unknown dedi ki...

Daha o zamandan 3lemek fikri varmis ����

22 Mayıs 2017 11:53