Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Aralık 2009 Pazartesi

MAZİDE KALANLAR

Evet, güzel meleğim içime düştüğü andan itibaren o kadar çok şey mazide kaldı ki; ama bunların bir çoğu o yüce sevgi için terk edildi ,dönem dönem her ne kadar da yakınsak bu durumdan yine de eminim ki bir çoğumuz memnunuz bu durumdan.

İlk günden itibaren yeme ve içme konusunda o kadar çok şey kaldı ki mazide ,dilediğim gibi kahvemi içemedim mesela ,bir keyif yapayım dediğim anlar yok artık .

Şöyle gerine gerine uyuyacağım bu hafta sonu dilediğim saate kalkacağım ,dilediğim gibi keyif yapıp kendimi şımartmalarım bitti .

Hadi bir kaçamak yapayım bir sinema,bir alışveriş... Nerde?Herşey alelacele oldu hayatımda, gerçi imkan yaratılıp beni bir yerlere Müge'siz gönderseler de bedenimin olduğu yerde aklım yok malesef; aman yedimi ,uyudumu, acaba ağladımı stresini yaşamaktansa hiç gitmem mantığıyla eve çakılıryoz:(

Açlığa hiç tahammülü olmayan ben her daim açlığımı unutur oldum, çünkü öncelikle Müge doyurulmalı o boğuşmada da senin iştahın gider ve kala kalırsın işte aç aç otur bir daha.

Kendim için alışveriş yapmayı da mazide bırakmışım ben çünkü kendime her ne kadar söz verirsem vereyim bu sefer kendin için alışveriş deyip eve dönüldüğünde poşetlerden kızıma badi,kızıma yelek,kızıma şapka,derken anneye hava almak kalmış:(

Nerde o eski arkadaş toplantıları vur patlasın çal oynasınlar ,kahkahaların havada uçuştuğu zararlı olan ne varsa yenilip içildiği arkadaş sohbetleri onlarda mazide kalanlarda.Artık tek konuşulan şey seninki kaç kg ,boyu nekadar ,ay şekerim benimki ek besinlerde sorun çıkarıyo ,sen armut verdin mi,ben muz verdim derken kendine dair hiç birşey konuşmadan zaten bir türlü adam gibi oturup iki laf edemeden gün bitivermiştir.

Mazide kalan incecik bedenim asla geri gelmeyecek ,koca bir göbek ,minik çatlaklar ve asla gitmeyecek olan sezeryan kesiğim, nerde benim eski bedenim?

İşte aynaya bakıp diyorum, mazide kalmış o genç kızlık günleri ,sen artık bir annesin olay bitmiştir tek önceliğin evladın .

Hepimiz farkındayız değil mi bu ve daha nice şeylerin mazide kaldığının ve onlar büyüdükçe daha da mazide kalacağının .

Anne olmaya karar vermek yeni bir yelkene ufuk açmak işte, herşeyi bir kenarda bırakabilmek...

Sevgiyle kalın

---Hülya KAYALI---

0 yorum: