Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Aralık 2009 Pazartesi

Geçmişe Mazi Derler

Gazihan Doğduktan sonra neleri özledim?

Listede neler mi var?

-Sevgiliyle yenecek başbaşa yenen bir yemek ;

Yemiyormuyum, yiyorum. Oğlanı anneme ya da kayınvalideme satıyoruz güzel bir akşam yemeği yiyoruz ama kısıtlı zaman da yenen yemek olayı hoşuma gitmiyor. Tam sohbetin en güzel kısmında kalkmak olmasa. Ya da çok keyfi almışızdır ordan çıkıp şöyle birşeyler içmeye gidelim diyemiyoruz. Ya da birimiz alkol alıyorsa birimiz bakıyor.


-Canımda bugün şunu yemek istedi diyebilmeyi ;

Yok öyle abur cubur yemek olayı.Sebzeydi, balıktı ,tazeydi hep düşünmek zorundayız. Aman canım bugün yemek yapmak istemiyor diyemiyorum, desemde dışarda yenecek yemekde beyefendiye göre ayarlanıyor. Temiz olacak ,%100 katkısız olacak, mama sandalyesi olacak, oyun parkı olmasa da olur ama olursa süper olur,bi de çocukları seven bir işletme olacak.

-Evde aylak aylak oturmayı ;

Hatta evde oturmaktan canımın sıkılmasını özledim.

-Öf bugün yapacak hiçbişeyim yok demeyi;

Hepimizi yaşadığı birşeydir zamanında değil mi? Bugün ne yapsam acaba deyip yapacak hiçbir şey bulamamak can sıkıntısıyla bir elimiz kumandada kanal zaplamakla geçmiştir mutlaka.

-Alışveriş modum geldiği zaman özgürce mağaza mağaza dolaşmayı ;

Ben öyle her sokağa çıktığımda alışveriş yapamam. Kendimi iyi hissetmem lazım. Giydiğimi yakıştırdığım bir günümde olmam lazım.Bayanların o özel günlerinden birinde asla bişey alamam, deneyemem, beğenemem. Şu sıralar doğum kilolarını hepsini verip evlendiğim kiloya düşmüş bir anne olarak alışve içimdeki alışveriş canavarı hortladı. Ama beni frenleyen biri var. Bu durumun bütçeye faydasıda babamızın hoşuna gidiyor olsa gerek.

-İŞTE TÜM BU LİSTEDEKİLERİ ÖZLEDİM DERMİŞİMMMMMM


Özlemedim çünkü bunları bilerek ve isteyerek Gazihan'ı dünyaya getirdik. Gazihan'a hamileyken kendi kendimize söz vermiştik Biz ona değil o bize ayak uydursun diye. Öyle de yapıyoruz. Listenin uzaması demek bizim mutsuz birer birey olmamız demek.Kimse mutsuz olmak istemez öyle değil mi? Onun için o listedekiler özlemini çektiğim değil, tam bir aile olmadan önce yaşadığımız ve tadını çıkardığım güzel anılardı. Şimdi Gazihan'la hayatın tadını doya doya çıkarıyoruz. Beraber tatile gidiyor,yiyor,içiyor, eğleniyoruz.

Asıl neyi özleyeceğim, burnumda tütecek biliyor musunuz?Bir gün Gazihan büyüyüp kendi hayatını yaşamaya başladığında onunla geçirdiğim günlerin hepsini çok ama çoook özleyeceğim.


---Yasemin Aktuğ---

0 yorum: