Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

24 Ekim 2010 Pazar

Misafir Anne - blog hallerim....

Daha önce bahsettiğim emzir(eme) me sorunu dolayısıyla daldığım anne bebek sitelerinden birinde ordan burdan şurdan yazışıyorken temmuz anneleriyle blogları keşfettik...


Çok güzeldi bloglardaki anneler bebekler paylaşımlar ama bana göre değildi zaman yoktu bide ben zaten pek bi cahildim net konusunda...

Sonra birden tek başıma kalakaldım herkesin bloğu olmuştu hopppp oraya taşınmışlardı :((

Arayı ve paylaşımları kesmemek adına ucundan kıyısından yazmaya başladım bende...

Sonrasında bugünlere gelivermişiz ...
Neden blog annesiyim diye düşünüyorken bugün bir dergide konuyla ilgili paragrafa denk geldim...

Paylaşmak istedim ...

Kendinizi mutlu hissetirecek birkaç tüyo başlığı altında geçen makalede ; ilk öneri

''günlük tutun yalnızca gün içindeki pozitif olayları ve duyguları kaydedin. İnsanlar bu şekilde yaşamdan daha fazla keyif alıyor''

(journal of clinical psychology vol. 62 p 291)

Sanırım en önemli amacım bu mutlu olmak...Yazdıkça mutlu olduğumun farkına vardım paylaştıkça okudukça çoğaldığımın...Zaten 2 yaşa kadar günlüklerim vardı ccsine saatine kadar yenilen içilen görülen okunan herşeyi yazdığım...Ama tıkanıyordu bir yerde işte günlükler ele kalem almalar...Teknoloji çağına uyum da sağlamalımıydı ki anneler?

Okunulan öğrenilen herşeyi paylaşmak istesemde hani böyle bilimsel tadda olsun istediğim ama başaramadığım şeklinde geçiyor blog yazılarım...Çok zaman yok.Harika yazılar paylaşıyor güzel anneler biz biraz gündelik yazıyoruz ...sanırım onu yazmak istiyorum yeterince seminer sunum vs hazırlıyorum zaten. Burasıda oğluma özel...Bir noktada kendini yazmış oluyorsun ...Sen merak ediyorsan onlarda seni merak ediyorlar...Sıkıldığın nefret ettiğin sorguladığın zamanlarda oluyor sözlük entrylerinde geçenlere benzer...

Genede paylaşmak güzel...

Nereye kadar giderse...

---NİHAL---
http://kucukprensuras.blogspot.com/

3 yorum:

ayşegül dedi ki...

mayacım daha başlığı görür görmez senin yazdığını tahmin ettim inan :)çok farketmeden ne çok tanımışız aslında.

iyiki gelmişsin temmuz annelerine iyiki açmışsın bloğunu.
illa bilimsel tadda olmasıda gerekmiyor ayrıca,bazen gündelik bir yazı bile çok iyi gelebiliyor yada çok öğretici olabiliyor.

24 Ekim 2010 14:49
Nihal M. dedi ki...

Evet tatlım ya iyiki varsınız sizde...
çok sevgiler

25 Ekim 2010 14:02
Psikolog Ayşegül Karademir dedi ki...

blogunuz cok hos ekledim sanırım sizi
daha yeniyim benim blogm
http://psikologaysegulantalya.blogspot.com/

beklerm

17 Şubat 2013 22:08