Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

20 Ekim 2010 Çarşamba

Blog annesi olmak ayrıcalıktır :)

Hamile kaldığımı öğrendiğimde küçük mucizeme, evde süslü püslü defter arar olmuştum, bir iki kere yazdım, baktım ki olacak gibi değil, kaytarıyorum, yazmıyorum, yazsam da kısa kesiyorum...
Daha sonra aklıma bir fikir geldi; internette kesin vardır günlük tutabileceğim bir program, indiririm bilgisayarıma olur biter. Harıl harıl program arıyorum, yok yok yok...
Bihaberim blog işinden... Canım Tuğbacığım dedi; blog aç kendine, orda yaz...Yazmalı mıyım ki öyle herkes göre göre? dedim - Sen yazmayacaksın da kim yazacak? dediği gün tanıştım blog alemiyle...
Son derece beceriksiz, ilkokul günlüğünden farksız bir şekilde yazmaya başladım, yok ama öyle yorum yazan falan, yorum yazıldığını da sonradan anladım zaten :)
Daha sonra değiştirdim blog sitemi....O zaman teker teker tanıştım işte, arkadaşım hatta dostum diyebileceğim güzel insanlarla....

Aynı yaşlar, aynı sıkıntılar, aynı hisler, aynı kıyafetler, aynı ayak numaraları....
Farklı çorbalar, farklı tepkiler, farklı yetiştirmeler, farklı saç toplamalar....
Aynı oyuncaktan almalar, farklı kitap önermeler...
Hepsinden bir parça alıp öğrendim, bilmem belki de öğrettim....
Yazar sandım kendimi bazen, bazen ne kadar kötü yazıyorum dedim...
Yolda tanınacakmışım gibi geldi kızımla gezerken, tanındım da şaşkınlıkla....

Hep dedim ki; hiç tanışmadan birlikte büyüttük biz çocuklarımızı....

Çocukken hep günlük tuttum, ta ki annemin okuduğunu öğrenene kadar...

Şimdi de bir nevi günlük tutuyorum, birileri okusun diye....Özellikle Rüya kızım büyüyünce okusun diye....

2 yorum:

Burcu.. dedi ki...

Rüya'dan önce biz okuyoruz :) S
en hep yaz, biz hep okuyalım..

21 Ekim 2010 10:18
füsfüs dedi ki...

iyi ki başlamışız hepimiz, bir kez daha mutlu oldum, ama bırakmak yok ona göre:)

21 Ekim 2010 10:28