Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

29 Eylül 2010 Çarşamba

Wc üzerine:))

Bi cesaret çıktım yola Pazar günü, Sapancada buluşma var, apar topar hazırlandık Rüya' yla...
3 saatlik uykuma rağmen verdim gazı:))
Benim arabamın aynası kırıktı, başka bi araba aldım hatta, üzerinde 5 karış toz olan, lüks ama gazla çalışan, içinde kaybolduğum upuzun bi araba..
Verdik kendimizi yollara kızımla, fulledim gazı benzincide çıktım yollara, yollar yeni yapılmış süper.
Çiş eğitimindeyiz ya, benzinciler durak bize, Opet olsun, Wc' leri temiz oluyo...
Uyudu kuzucuğum bana şarkılar söyledikten ve 769 kere "neden" li sorular sorduktan sonra....
2 saatten biraz fazla zamanda vardım mevkiye, biraz kaçırdığım sapaklar olsa da sora sora buldum nihayetinde...

Nasıl heyecan, görmek istediklerim orda, nasıl mesudum...
Ama o da ne?
Nerden çıktı bu kramplı mide ağrısı?
Peki ya bu ne?
Nerden çıktı bu bağırsak def-i hali?

Allahım böyle güzel bir günün içine ancak bu şekilde edilirdi zaten:))

Dönmek lazım tabi, hava çok kararmadan ben de daha fazla perişan olmadan...

Demiştim di mi? Rüyacık tuvalet eğitiminde diye....
Bi haber arka koltuktan bana, " anne kakamı yapmadım"..
Eyvah dedim, sen de mi?

Ey gidi Opet nerdesin? Ne Opeti, tuvalet bulduğuna şükret sen...
Hem de alaturka tuvalet...
Neyse tüm kıyafetlerini çıkarıp temizledim Rüya' yı...
Sıra bana gelmişti:)))

Sağ salim geldik eve...

Ertesi gün aynı arabayla işe gittim, ne oldu biliyor musunuz?
Araba hararet yaptı, yanmaktan son anda kurtuldu...
Meğer yolculuğum harika geçmiş, şükrettim:)))

4 yorum:

gutguturuna dedi ki...

geçmişler olsun..benim kızım 18 aylık tuvalet eğitimine henüz başlamadım sırf böyle olur olmaz yerlerde nasıl tuvalete getirecem korkusuyla..

29 Eylül 2010 15:18
ELİF dedi ki...

Ama daha çok küçük, başlamayın lütfen...

29 Eylül 2010 15:45
Yiğit'in Annesi dedi ki...

"Anne kakamı yaptm" ı okudukdan sonra öyle bi kahkaha patlattmki benim bıcırığımda arkamdan geldi annem napıyo diye :)
İnanın çok eğlendim yazınzı okurken,trajikomik cidden :)
Hele hele de arabanın harareti:)
Geçmişler olsun çok..:)

29 Eylül 2010 21:01
burcu.. dedi ki...

kakamı yapmadım he :)))

30 Eylül 2010 09:03