Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

9 Ağustos 2010 Pazartesi

iyiki dogurdu

DSC_5246

güzel hamilelikler her daim güzel dogumlar getirmez ya ,zorlu hamilelik döneminide zorlu bir dogumla sonlandirilamazmis. zorlu bir sürecti bebek bekleme süreci gün degil saat saat dokuz ay 11 günü bekledim. ebe bebek geliyor dedigi anda ciddi bir heyecan,bastırılması cok zor yogun bir duygu hissettim en unutamadıgım anıyla. öylede tatlı dilli,güler yüzlü bir ebem vardıki,doktorum kankamdı zaten öyle ya 5 ay hastahanede bir fiil dip dibeydik. :))klasik müzik acın dedi bir ara ebe,nerdeydi cd ler. mozart severmisin? fark edermiydiki o anda. agzıyla tınılar yaptı benim her sancımda,gülüyordu. sende gül dedi. hayatin boyunca unutmayacaksin bugünü. rahat bir yatak,gülümseyen yüzler,elim elinde sevdigim adam... bir kac saat sonra hic bir sey hissetmedim hosgeldin diyebildim. hosta geldi...

1 yorum:

Hilal dedi ki...

ne hoş, ne yalın bir anlatım... bayıldım.. hoşgeldin Betül, güzel paylaşımlar dilerim

9 Ağustos 2010 16:28