Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

2 Haziran 2010 Çarşamba

Zeki Müren de bizi görüyor mu?:))

Esneğimdir çoğu konuda ben...Televizyon konusunda esnekliğim biraz azdır ama çok gergin değildir hiçbir zaman...Rüya doğduktan sonra televizyon konusunda beynime bi kalıp otutturdum; bebeklerin,çocukların televizyon izlemesi çok hoşuma gitmediğinden, okuduklarımdan ve okuduklarımın aklıma yatmasından ve en büyük sebep çalışıyor olmam ve kızıma bakıcıların bakacak olmasıydı, eğer bir kere izin versem önüne geçemezdim, dantelini eline alıp örgü ören ve ağzı 5 karış açık televizyon seyreden çocuklu tabloyu hiç istemedim...

Seyretmedi mi? Tabi ki seyretti; misafir geldiğinde, yapmam gereken çok önemli bir işim olduğunda, değil ona kendime bile yetemeyeceğim durumlarda, babasıyla oturup çizgi film seyrettiği de oldu...Ama çok çok az oldu bu durumlar...
Baby Tv favorisi, 2-3 gün üstüste izlediği dönemler oldu, daha sonrasında, ""anne bebi aç" diye ısrarlarında hep başka oyunlarla ilgisini dağıttım...
Yemeğini yesin diye asla televizyon karşısına geçirmedim...
Rüya daha yeni doğduğu dönemde bir tanıdığımız misafirliğe gelmişti, 3-4 aylık bir kızı vardı, ağladığı zamanlarda televizyonun dibine koyup, televizyon izlettirmişti ve ben çok şaşırmıştım, aslına bakarsanız o gün benim bu konudaki tutuculuğumu tetikledi, üzülmüştüm çünkü...
Ben de çocukken ilkokula kadar doğru dürüst televizyon izlemedim, Baby Tv de yoktu:))
Dallas ve Atlantik'ten gelen adamı izlermişim, yengem derdi:)) İzlemeseydim bundan daha mı başarılı olurdum ki acaba?:)) Tartışılır....

Ben eve geldikten sonra-hele de yaz döneminde- televizyon izleyecek vaktimiz bile olmuyor, oyun oynuyoruz, üstünü başını değiştiriyorum, ona yemek hazırlıyorum derken vakit geçiyor....
Aslına bakarsanız bizimki iki yönlü oldu; ben ona izletmediğim için ben de izleyemiyorum, o da bana izletmiyor dolayısıyla:))

İçimden geldiği gibi yetiştiriyorum kızımı...İyi veya kötü...İçime bilgileri alarak tabi, yadsınamaz bence okumanın,araştırmanın verdiği fikirler... 

Ben de izleyemiyorum ya; kötü mü?
Ne katliamlar oluyor, gencecik çocuklar teröre kurban gidiyor...
Şikayetçi değilim televizyon izleyememekten...
Şikayetçiyim dünyanın gidişatından...

Rüya' nın annesi=Elif

3 yorum:

Hilal dedi ki...

ne güzel yazmışsın Elif.
ben de şikayetçiyim aynı sebepten...

2 Haziran 2010 13:39
Burcu.. dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Öcü değil ama tercih edilmemesi gereken.

Ayaz televizyona bakmaya çalışınca kapatıyorum hemen ve ilginçtir ki el kadar bebe ağlıyor niye kapadın diye.
Demek ki anlıyorlar herşeyi.
Sonuçta aylardır haberler izleyemiyorum; he çok mu şey kaçırdım, hayır tüm gün haber sayfası açık zaten nette.
Çocuk ağlamayacak, uslu duracak diye zaten birlikte geçirdiğimiz 2-3 saati tv'ye heba etmek istemiyorum. Ağlayacaksa da ilgilenirim ama ilgim onun üzerinde olur hiç değilse.

2 Haziran 2010 14:14
ELİF dedi ki...

Hilal, teşekkür ederim..anaların ağıtlarını duymaktansa bir ömür boyu tv izlemem daha iyi.

Burcucum çok teşekkür ederim.Anlamazlar mı cin gibi onlar:))Öcü değil dediğin gibi, büyüyünce zaten çok izleyecekler varsın şimdi izlemesinler.

2 Haziran 2010 21:56