Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

23 Nisan 2010 Cuma

İtiraf ediyorum...

Küçücük bir bebekle yaşarken başıma gelebilecek çoğu şeyi,
Uykusuz gecelerin beni beklediğini,
Gaz sancılarıyla nasıl başa çıkabileceğimi,
Hangi doktoru seçmem gerektiğini,
Hangi oyuncağın ne zaman alınması gerektiğini,
Oyun grubunun ne işe yaradığını,
Blog yazmanın neler kazandırabileceğini,
Aktivitenin anlamını,
Tracy'i,
Montessori eğitimini,
Bezden kurtulmayı,
Emzirmeyi bırakırken yapmam gerekenleri,
Organik besinleri,
Sağlıklı beslenmeyi,
Evde yoğurt,peynir yapabilmeyi,
İki yaş sendromuyla başa çıkma yöntemlerini,
Diş fırçalama zamanını,
Uyku düzeni oluşturmayı...
Bütün bunları ve aslında çok daha fazlasını internet sayesinde öğrendim.Asıl önemli olan çocuğumun ve benim nasıl zaman geçirmek istediğimiz,neyi nasıl yapmayı tercih ettiğimizdi.Bu düşünceyi kılavuz edinerek internettten fazlasıyla yararlandım.Bir gün bile kafam karışmadı,acaba mı demedim.Güven sorunu yaşamadım.Doğru olup olmadığını kendi doğrularımın süzgecinden geçirerek tespit ettim.Blog dostlarım gerçek dostlarıma dönüştü.Kızım için yaptığım en iyi şeylerden biri olan oyun grubunu sevgili AYÇA'nın sitesine bıraktığım bir mesaj sayesinde kurdum.Hem onun hem benim yeni arkadaşlarımız oldu.Hiç tanımadığım insanlardan çok özel hediyeler aldım,hediyeler gönderdim.Bir başka çocuğun hastalığını merak ettim,iyileşti mi acaba diye yazacağı günü bekledim.Yazılmış bir kaç güzel satır yüzümü gülümsetmeye yetti.Blog yazmak ve okumak için zaman ayırdım,sorumluluk hissettim.
Evet ben de kesinlikle bir internet annesi ve savunucusuyum.Sorular sordum;cevaplarını buldum,öğrendim,öğrenmeye devam ediyorum...

0 yorum: