Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

15 Nisan 2010 Perşembe

Benimle Oynarmısın?

Oğluş büyümeye devam ederken oynadığımız oyunlarda sürekli değişmeye devam ediyor.Ya çok hızlı büyüyor ve gelişiyor ya da olması gereken şekli bu. Değişik oyunlar ve aktiviteler istiyor. Ben onu değil o beni yönlendiriyor. Daha önce sevdiği birşeyi daha önce hiç sevmemiş gibi davranıp beni şaşırtabiliyor.

Tencereydi tavaydı, küpleri sıralamacaydı derken genlerinde olan erkeklik hormonları aktif hale geldi birdenbire ve araba,kamyon,iş makinaları ilgi alanımız oluverdi birden. Şimdi koltuk tepelerinde arabalar sürülüyor tek tek sıraya diziliyor annesininde ona eşlik etmesi isteniliyor.İşte bu durumda erkek çocuğu olan anne, çocuğuyla nasıl vakit geçirir sorusu akla geliyor. Bende arabalarla oynarken renklere göre sıralamaya ya da polis arabaları, iş makinaları gibi gibi gruplara ayırarak sıralamaya teşvik ediyorum. Böylelikle renk ve gruplamayı öğrenmesine yardımcı oluyorum.
Oyun oynarken onu anlamaya çalışıyorum ve onun sevdiği oyunları oynamaya çalışıyorum ya da bazen o bana ayak uyduruyor. Benden ne gördüyse onu uygulamaya çalışıyor.

Annesi pastacı olunca merdaneyi o kadar düzgün kullanmasına şaşmamalı değil mi?
Hal böyle olunca da şimdilerde yeni oyunumuz hamur açmak, hamurdan şekiller kesmek oldu.
Onun dışında ki yeni oyunumuz ve en popüler oyunumuz kutu kutu pense. Evde sadece ikimiz oynayınca pek keyfili olmasada arkadaşlarımızla bir araya gelince çok keyifli oluyor.


İşte şimdilerde oynadığımız oyunlar bunlar.

0 yorum: