Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

2 Mart 2010 Salı

Kendime Sözler

Bir daha anne olursam:

  1. Hamileyken yine işi olabildiğince erken bırakacağım.
  2. Yere eğilemiyorum diye ağlamayacağım.
  3. Daha çok emzirme sutyeni alıp bir kenara koyacağım:)
  4. Hastaneye götürdüğüm geceliklerin önden açılıp açılmadığını önceden kontrol edeceğim:)
  5. "MMm limonlu su içiyorsun kesin oğlan bu" gibi şeyler söyleyenlere verecek hazır ve garip cevaplar yazıp ezberleyeceğim.
  6. Sevecen ve ilgili olmayan bir doktora ikinci bir şans vermeyeceğim. (İlk üç ay böyle bir doktora gitmiştim)
  7. Kendi bebeğim ve dünyaya gelecek ve gelmiş diğer bebekler için daha çok dua edeceğim.
  8. Daha deneyimli hemşirelerin olduğu bir hastanede doğum yapma imkanım varsa orada yapacağım.
  9. Bana bakan annemi üzmeyeceğim.
  10. Bana bakan kocamı üzmeyeceğim.
  11. Bebeğimi emziremezsem ağlayıp durmayacağım. Zamana bırakacağım.
  12. Sezaryen hakkında daha fazla şey okuyacağım.
Bu notları yazarken arada durup kendi blogumda hamilelikle ilgili neler yazmışım onlara bakıp kopya çektim. Unutkan biri olduğumu biliyordum da bu kadar da olmaz ki! 
"İkinci çocuk düşünmüyoruz" diyenlere hep derler ki: "İnsan zamanla, çektiği acıları unutuyor, bir gün geliyor ikinciyi, üçüncüyü de istiyorsun."
Bir baktım ki kızım daha 4 aylıkken bile unutuvermişim. Söz, bundan sonra, çektiğim acıları unutmayacağım:)

3 yorum:

Hilal dedi ki...

boşver Hilalcim unutmak nimettir:)
bak bununla ilgili bir yazı yazmalıyım sanırım.. unutmanın nimet olduğuyla ilgili yani:))
bu arada annelerin dünyasının bu haftaki konusuna bayıldım. ben tekrar hamile olsam, ilk 3 ay daha rahat olurdum. sanıyordum ki hızlı hareketler zarar verecek :) yani bebeğe birşey olacak.. doktorum aksini söyleese de benim içim bir kere rahat değildi işte:)
neyse.. eski günleri hatırladım. bu konuyu kim seçti ise, ona da özellikle çok çok teşekkürlerimiiletir misin rica etsem.. sevgiler..

2 Mart 2010 23:23
a.c dedi ki...

Evet konu çok güzel ancak insan unutkan olunca ayrıntılı yazamıyor. Senin kaleminden de okumak isterim bu konuyu.

3 Mart 2010 10:09
Hilal dedi ki...

sevgili Hilal,

ben de yazmak istiyorum sizden özendim:)
cuma günü yazımı o halde bu konu üzerine yazayım annerenkler'de

sevgiler

3 Mart 2010 10:53