Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

19 Ocak 2010 Salı

Bu da benim tarzım

anne
Eskiden pek meraklıydım giyinip süslenmeye, takıp takıştırmaya.
Benim de bir 'Kokoş' dönemim oldu yani.

Dolaplarımın tıkış tıkış olup, artık bir parça daha sığmayacak duruma geldiği ama yine de alışverişten vazgeçemediğim bir dönem.
Eh o dönem 34 ile 36 beden arasında gidip geliyordum, yakışıyordu yani giydiğim.
Sonra hamile kaldım ve ilk olarak uzun topuklara veda ettim.
Sonra ince belime ve dolaptaki kıyafetlerime birer birer.
Çalışmaya devam ettiğim sürece içine sığabildiğim ceketlerimi streç hamile pantalonlarıyla kombine ettim ve bol aksesuar kullandım.
Uzun kolyeler, fularlar.
Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar çok fular kullanmıştım. Bu rengarenk kumaş parçaları kimi zaman boynumu süsledi, kimi zaman gittikçe büyüyen karnımı vurguladı, kimi zaman hormonlarla gürleşen saçlarımı.
Derken eve kapandığım, zorunlu olmadıkça eşofmanlarımı çıkarmadığım yeni annelik dönemim başladı. 'Ev annesi' dönemi yani.
İşe döndükten sonra ise 'Kariyer yapan anne', eski tarzını korumaya çalışmakla, 'Rahat anne olmak' arasında gidip gelmeye başladı. Tabii eskilerin yalnızca bir kısmına sığabildiği için dolabına yeni parçalar ekleme zorunluluğuna girdi.
Artık daha az ama daha kaliteli kıyafetler seçmeye özen gösteriyorum. Vaktim dar olduğundan belirli mağazalara uğruyorum. Daha klasik, modası hemen geçmeyecek tarzda giyiniyorum.
İşte bu seçtiğim kıyafetler yeni tarzımı örnekliyor.
Asla vazgeçemediğim streç jeans (biz işte de rahatlıkla giyebiliyoruz önemli bir toplantı olmadığı sürece) ve üstüne kışın balıkçı yaka yazın bol tişört, altına babetler, üzerine biraz renk veren ve fazlalıkları saklayan tünik tarzı bir bluz. Sonbaharda bir de krem rengi hırka.
Mutlaka klasik bir trench/palto ve yazın açık renk kışın kahve ya da siyah bir çanta.
Bu aralar doreye taktım, dore çantam yok ama bunun gibi bir tane almayı düşünüyorum.
Takı olarak hafta sonu halka küpeler ve işe giderken imitasyon bilezikler ya da uzun kolyeler takarım. Şıngır şıngır pek feminen bir hava verirler ama bilgisayar başında fazla şıkırdadıklarında kenara koyar ve unuturum kendilerini.
Yukarıdaki kombinasyon bence hem işe, hem haftasonuna, hem de alışverişe uyuyor hem de anne olarak rahat hareket etmemi sağlıyor.

0 yorum: