Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

3 Mart 2011 Perşembe

Annelerin Dünyası Taşınmıştır...


Blogspot'u açabilen sayılı şanslı insanlardan olup da yeni yazı girilmiş mi acaba diye sitemizi ziyaret eden izleyicilerimize bir haberimiz var...

Malum can sıkıcı gelişmeler nedeniyle, sizlere daha iyi ve kesintisiz hizmet verebilmek için TAŞINDIK...

Lütfen alıcılarınızın ayarları ile oynayınız..

Yeni adresimiz www.annelerindunyasi.wordpress.com oldu..

Eğer bizi halihazırda www.annelerindunyasi.com adresinden takip ediyor iseniz zaten yeni yüzümüzle karşılaşmışsınızdır.

Şimdilik koliler ortada, ortalık karışık gibi görünüyor ama el birliğiyle en kısa zamanda en yerleşik düzenimize de geçeceğiz efendim...

İşte o zaman mutfağımızdan gelen mis gibi portakal kokulu kurabiyeler eşliğinde çaya da bekleriz...

Sevgiler...
Annelerin Dünyası ekibi adına Filiz...

12 yorum:

Filiz Morkoç dedi ki...

Haklısın ama bizim AD yi oraya taşımamızın asıl nedenlerinden biri de çok yazarlı bir blog olmamız ve dolayısıyla teknolojik olarak çok fazla seçeneğimizin olmaması...

3 Mart 2011 17:08
Eymen'im dedi ki...

Hayırlı olsun. Bizi mecbur edenler utansın diyorum. Emeklerin boşa gitmesindense böylesi daha iyi tabi. Umarım iyi olur. Takipteyiz. Sevgiler.

3 Mart 2011 20:36
didem dedi ki...

Iade-i ziyaret:)
Ben blogspot'u acabiliyorum. Buraya artik yazmayacak misin? Buraya hic gelmeyelim mi?
Sevgiler

25 Nisan 2011 05:57
beylikdüzünde dedi ki...

Yeni adresinizi linke çerirseniz buradan ziyaretcileriniz daha kolay ulaşabilir.Başarılar.

21 Mayıs 2011 16:09
Adsız dedi ki...

Blogları tanıtma amacıyla açtığımız https://www.facebook.com/tumblogyazarlari sayfasına bekleriz :)

18 Kasım 2011 02:21
Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BEN GELDİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM SANA KOLAY GELSİN CANIM YARDIMA GELDİM ÜYENİM CANIM BANA DA BEKLERİM.:)))

29 Mart 2012 11:21
Unknown dedi ki...

Merhaba...
Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevinirim :-))

sevgiler...

31 Mayıs 2012 17:04
arsız bela dedi ki...

linkleşelim

2 Temmuz 2012 15:30
damar şarkılar dedi ki...

seni nasıl takip edecez.

2 Temmuz 2012 15:30
şarkılar dedi ki...

neden böyle birşey yaptınız?

2 Temmuz 2012 15:31
Hamile Blogu dedi ki...

duygulandım.. Gerçekten çok üzücü. hamile blogu

Gifrer Serum Fizyolojik Nasıl Kullanılır? ve Mochi pompa kullananlar yazılarıma göz atabilirsiniz.

20 Temmuz 2021 18:24
masal oku dedi ki...

en güzel masalları
https://masallaroku.org/masal-nedir-masalin-ozellikleri-ve-turleri/
okumaya ne dersiniz

11 Temmuz 2022 01:15