Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Ekim 2010 Perşembe

Blog Takip Annesi:)

Ben de oğlum doğduktan sonra blog tutmaya başlayanlardanım. Bunu karşılıklı sohbet etmeye benzetiyorum. Geçen gün bizim oğlan ...diye başlayan cümleleri söze değil kağıda dökmek gibi birşey,biraz belgesel tat kattığımız,resimlerle videolarla süslediğimiz bu yazılar hem bizim dünya görüşümüzü,zevklerimizi,heyecanlarımızı sergiliyor hem de gelecekte çocuklarımıza yaşanmışlar hakkında fikir sahibi olmaları için fırsat tanıyor.
Blog tutan diğer annelerden çok şey öğrendim. Blog tutmayı değil de takip etmeyi hakkını veverek yaptığımı düşünüyorum:) Blog dünyasında bulunmaktan çok keyif alıyorum. Hoşlanmadığım şeyler yok mu? Var.
Çok fazla özel hayattan bahsedilmesi(Bu görüşlerine değer verdiğim insanlar tarafından yapılınca sıkılıyorum okumak gelmiyor içimden ve bu arada önemli bilgileri kaçırıyor olabilir miyim diye düşünüyorum)
Başka bloglar ya da bloggerlar hakkında direk ya da dolaylı yoldan karalamalar
Salt günlük şeklinde yazılmış ama halka açık olan bloglar(Bu bana pek fazla birşey katmıyor açıkçası,bloggerın -eğer tarifini vermediyse tabi akşam ne yediğini merak etmiyorum çünkü.
Ben bir blog annesi olarak blog tutmanın ve takip etmenin keyifli ve can sıkıcı yönlerinden bahsetmek istedim. Tüm bloggerlara selamlar...

Gülşah SARICA

1 yorum:

modda twin dedi ki...

http://www.kolatbabyhome.com/ diorum size anneler :) ben bas tasarımcısıym aslında satsları toptan ama bulduk sizi fln die fabrkayı arayn o toptan fiattan alın derim :)

21 Ekim 2010 18:08