Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

21 Ekim 2010 Perşembe

Blog Anneleri Kimlerdir?

Blog Anneleri konusu hakkında bir kaç gndür düşünüyorum, neresinden tutsam, nasıl anlatsam, kendimi bu konuda nasıl ifade etsem diye kafa yoruyorum. Bu gece kızımı uyutmak için yanına uzandım, o uykuya dalmak üzereyken kafamda bir ampul yandı. Bir süre önce benim de yazar olarak üye olduğum ekşi sözlükte tesadüfen “blog anneleri” başlığı altında çok zavallı beyanatlar gördüğümü hatırladım. Bunun üzerine duygusal veya şiirsel bir “Blog Anneleri” yazısı yazmak yerine bu okuduklarımı – rahatsız edici ve ciddiye alınmayacak şeyler olsa bile - sizlerle paylaşmaya karar verdim. Yorum da yapmak istemiyorum, belki sizin yorumlarınız olur.


Bunlardan ilki bu aynı zamanda bu başlığı açmış olan kişinin blog anneleri tanımı:

“son zamanlarda özellikle blogger'da sıkça rastlanılan annelerdir. hamilelikten çocuklarının -takribi- 5 yaşına kadar olan dönemini ve çocuklarıyla gün boyunca yaşadıkları her şeyi bloglamalarıyla dikkat çekmektedirler. büyük bir çoğunluğu kız evlat sahibi olup bloglarının ismi ''melis'le yaşamak'' , ''tuğberke ve annesi'' tadındadır.biz ne blog gördük ne bi' şey. sobanın yanında, leğen içinde, hacı şakir'le yıkardı anacım beni. anam, garip anam. annelerimiz.”

edgenabby, 22.11.2009 18:15


İkinci tanım sadece başka başlıklara bkz. vermiş (ufak bir sansür uygulamak zorunda kaldım):

“(bkz: facebook'taki iki soyadlı ev hanımları)

(bkz: naif kırılgan apolitik sözlük kadını)

(bkz: her b.kun içinde olan internet orta yaş kadını) internet üzerinde görebileceğimiz sıkıcı ve modern orta yaşlı türk kadını türlerinden sadece biridir. kaçın!”

sutlucen ayse, 22.11.2009 18:19 ~ 18:22



Üçüncü tanım ikinci tanımı yazan aynı kişi, aradan 5 ay geçince bu konuda aklına yeni bir şey gelmiş olmalı veya blog anneleri ile ciddi bir sorunu var. Şu şekilde:

"güçlerini, yazma heveslerini derya baykal'dan alıyor bence bir çoğu."

sutlucen ayse, 23.04.2010 22:56

Biraz tuhaf bir yazı oldu farkındayım, bu seferlik böyle olsun.
Sana göre blog annelerinin ortak noktaları nedir derseniz, doğru, dürüst, bilgili ve sevgi dolu anneler olmalarıdır.
Tüm blogger annelere sevgilerimle.

0 yorum: