Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

25 Şubat 2010 Perşembe

Evli ve Çocuklu

Onu bazen romantik olmamakla bazen de sorumluluk alamamakla suçladım.Ama şu cevaplardan sonra bir daha düşüneceğim.

Ben kendi adıma eşimin ANNE olmamdan ne kadar memnun olduğunu gördüm ve mutlu oldum.Umarım ne o, ne de ben hiçbir zaman mahçup olmayız.İşte o sorular ve cevapları...

Sevgiliydik, evlendik ne değişti?
Biz hiç sevgili olmadık. Sevgili olmak için iki kişi lazım. Biz hep birdik. İki cesed tek ruh. Bir elmanın iki yarısı “my otherself”. Evlensek de, ölsek de bu hiç değişmeyecek.

Evliydik, çoçuğumuz oldu ne değişti?
Meyva vermeyen ağaç odundur. Sonu da bir yerde yanmak. Evliliğimizin yegane meyvası, evladımız. Onun varlığı hayatımıza yeni anlamlar, yeni heyecanlar, yeni sorumluluklar verdi. Bir emanetin sorumluluğunu ruhumuza yükledi. Hakkıyla büyütebilirsek ne mutlu.

Anne olduktan sonra değiştiğimi düşünüyor musun?
Hem de çook. Her zaman derim “kadınlar zayıftır, anneler güçlü”.Eskiden uyurken saçını okşasam uykumu bölüyorsun diye kızardın. Asım Alp mırıldansa gece yarısı yataktan fırlıyorsun ya, hayret ediyorum. Dünya yansa umrunda olmayan bir can, bir anda oluyor aslan. Satvetinden bazen ben bile ürküyorum.

Sence bebeğimiz olduktan sonra, gözüm hiç birşeyi görmez mi oldu?
Aslında Asım Alp geldikten sonra gözün açıldı sayılır. Hayatın zevklerini farklılıklarını daha iyi algılamaya başladın.

Anneliğim konusunda ne düşünüyorsun?
Aslında çoook şey düşünüyorum ama azını söyleyebilirim. Çünkü duygu, kalpten kuvvetini alan bir makam ve anlatmaya aklın kelimeleri yetmiyor. Yaptıgın her işi kendine özgü bir tarzla yapıyorsun. Anneliği de farklı bir boyuta taşıdın, sanal annelik yapıyorsun. Kaç tane çocugun internette bir günlüğü var ki? Bunun yanında ilgi ve alakan sürekli Asım Alp'in üstünde, ben her haliyle senin annelik özelliklerini takdir ediyorum.

Senin annen gibi bir anne olmamı ister misin?
Hayır istemem.

Beni sevgili olarak mı anne olarak mı görmek daha güzel?
Önce seni, sonra oğlumun annesini sevdim. Ama ikisini de çok sevdim.

Çalışıyor/çalışmıyor olmamı nasıl karşılıyorsun?
Yorumsuz!!!

Baba olmaktan korktuğun oldu mu? Olduktan sonra ne düşündün?
Korkmadım hatta çok bekledim. Geç bile kaldıgımızı hala düşünüyorum. Olduktan sonra ne düşündün sorusu uzun bir cevap gerektirir. Yazarak sıkmak istemem kimseyi. Ama şu kadarını diyebilirim baba olmak demek evladın için hayatını düzenlemek demek.

Eskisi gibi olamamak seni sıkıyor mu?
Asla, ben Asım Alp'ten, senden ve gelecek olan evlatlarımdan hiçbir zaman sıkılmam:)

Gelecek kaygısı yaşıyor musun?
Rızkımdan hiçbir zaman şüphe etmedim. Ama artık gelecek namına daha sağlam adımlar atmaya çalıştığımın farkındayım.

4 yorum:

Hilal dedi ki...

tek solukta okudum
hayranlıkla..
Bu kandil günü, mutluluğunuz daim olsun diyerek duada bulunayım.
ve.. kadınlar zayıftır, anneler güçlü..
bu söze de bayıldım..

25 Şubat 2010 13:56
a.c dedi ki...

Böyle candan seven, hayatın değişimlerini böyle doğal kabullenen kocaların sayısı artırılsın!:))

25 Şubat 2010 17:04
Birben dedi ki...

Hilal ve bizim Hilal, yazıyı beğenmenize sevindim.Hayatımız düşündüklerimiz gibi olsaydı cennet olurdu sanırım.Biz bir türlü aşkını doyasıya yaşayamayan çiftlerdeniz, bazen sadece yazıda kalıyor gibi geliyor.Dualarınıza katılmamak mümkün değil tabi, aminn diyeyim:)

25 Şubat 2010 17:47
Deniz dedi ki...

tık tık tık, maşallah size

25 Şubat 2010 18:06