Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

20 Ocak 2010 Çarşamba

Rahat mı rahat otantik anne k.i.s.d.


Rahat anne olmak güzel bişey. Rahat öğrenci, rahat çalışan, rahat kişi... Bu bir yaşam tarzı herhalde. Kontrolcü kişiliğe rağmen rahat giyinebiliyor olmak da çelişkilerden bir demet sunuyor... Ben her zaman rahat giyindim, çalıştığım yerin avantajı da takım elbise zorunluluğu olmaması idi. Topuklu ayakkabı giymeyi de çok severim ama kısa süre için... günlük konfor, hızlı yürümek, koşmak... Bunlar çok önemlidir ve rahat olmayı gerektirir.



İki adet rahat giyim örneği hazırladım önce kendime sonra da benim gibi giyinmeyi seven tüm annelere.
Neden bu giysi ve aksesuarları seçtim acaba? Hmmm, bi düşüneyim.
Öncelikle kombinasyonlarda çanta yok, her ikisine de beyaz bir sırt çantası eşlik edecek :) İçinde benim ve bebeğimin malzemeleri ile birlikte...


İlk kombinasyon çok çok rahat olmak istediğim sıcak günler için geliyor. Adı "Tiril tiril rahat anne". Bu kombinasyonda görmüş olduğunuz
*beyaz t-shirt nota desenli, annelerin müziği hiç dinmez, içimde çalan şarkıları temsilen... Ferahlığını ve sağlığını temsilen beyaz renkte ve emzirebilmek için hafif bol :) Bu t-shirtin 2 adet yedeği de çantada olmalı ki lekelendiğinde değiştirilebilsin :)
*Jean pantolon kadar rahat bir parça düşünemediğim için her iki kombinasyonun pantolonunu da jeanlerden seçtim. Yumuşak kumaştan ve hafif likralı olmalı tercihen:) Oturup kalkması kolay olmalı, sıkmamalı. *Aksesuarları da bebişin çekiştirmeyeceği türde seçmeye özen gösterdim. (Ama şimdi aklıma geldi düğme şeklinde küpe boğulma riski içeriyor, en iyisi küpesiz olmak belki de)
*Kalın bileklik gerektiğinde bebişe oyuncak olarak verilebilmek üzere eklendi :)
* Şal en vazgeçilmez parçasıdır giyimimin, emzirirken sağladığı kolaylık da avantajı...Şal bu kadar moda olmadığı dönemlerde bile yaz-kış kullandığım bir aksesuardı.
*Babet giymeyi pek sevmem aslında. Bana kalsa spor ayakkabı ile tamamlardım ayak kısmını ama hadi biraz da estetik görünelim dedim ve bu şirin ve şık babetleri de sırf okuyucunun göz zevki için kombinasyona ekledim. Çok rahat beyaz-mavi bir bileşim oluştu.


Sağdaki otantik bileşimi ise tamamen kendi renk sevgimi tatmin etmek için hazırladım, itiraf ediyorum. Başka bir koleksiyonda görmüş olduğum bu harika tuniğe bayıldım ve tüm kombinasyonu o tuniği kuşatacak ve bana ait kılacak şekilde hazırladım.
*Tunik kadife olduğu için mevsimlik bir kombinasyon bu. *Yine olmazsa olmaz şalımız mor ve mavi renkleri içeriyor ve kombinasyonun onsuz tadı eksik kalıyor.
* Yine olmazsa olmaz jean pantolon... Hippi görüntüsü için bol paça şart.
*Aksesuarları jeanin rengine uyumlu seçip mavi-mor dengesi ile güzel bir ahenk elde etmeye çalıştım. Kelebek küpeler çok sevimli olmasının yanında özgürlüğü ve anneliğin verdiği mutluluğu temsilen takılacak :)
* Bileklik renk uyumunu sağlamak ve gerektiğinde oyuncak olmak amacıyla eklendi.
* İç çamaşırımız da uyumlu olmalıydı ve oldu.
* Hatta ayakkabılarımız da adeta bu kombinasyon için üretilmişlerdi.
Sonunda o kadar uyumlu ve denge-renkli olduk ki bu kombinasyonu giyip gidesim geldi :)
-K.i.s.d.-

7 yorum:

elif ada dedi ki...

Çok hoşuma gitti. Özellikle de yukarıdaki bluz ve ayakkabılar

20 Ocak 2010 17:49
Adsız dedi ki...

Çok renkli ve çok şeker bir kişiliğiniz var bence :)

OZge

20 Ocak 2010 19:08
Girno dedi ki...

süpper bayıldım kombinasyona, yazı ayrıca çok zekice :)

20 Ocak 2010 22:06
AycA dedi ki...

peki bu arabaları falan nerden buldun yahu:=) benim bir türlü bu siteye kafam basmadı :=)) bulabildiğimikoydum kendi kombinime :(

20 Ocak 2010 23:46
a.c dedi ki...

ben çaydanlığı çok sevdim:)

21 Ocak 2010 01:48
k.i.s.d. dedi ki...

Ayçam search kutusuna VW bug yazdım tospik öyle geldi, sonra VW yazdım, vanı da öyle buldum :)tesadüfle oldu biraz aslında, yazsam ne gelir diyerekten yani :)

21 Ocak 2010 08:18
k.i.s.d. dedi ki...

Elif Ada, ayakkabılar hakikaten çok orijinaldi, seçimlerimi beğendiğine çok sevindim.

Özge, nazik iltifatın için çok teşekkürler. Kişi kişinin aynasıdır, sen kendi renklerini görmüşsün:)

Girnocum aynı şekilde... iltifatlar yüzümü kıpkırmızı yapıyor. Beğendiğine çok sevindim.

Hilalcim misafir ol gel bana, çay demleyeyim sana:)

sevgiler...

21 Ocak 2010 10:06