Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

20 Ocak 2010 Çarşamba

Olmuş Mu?

Hilal
Başlıktaki soru, benim giyim kuşam konusunda kendime olan güvensizliğimden dolayı başkalarına en sık sorduğum sorudur. Çoklu zeka kuramını ortaya atan Howard Gardner, giyim zekası diye ayrı bir zeka türü olduğunu açıklamalı artık.

Bir şey alacağım zaman çoğunlukla kocama danışırım. Ya da o bana "bak şunla şu güzel olur, denesene" der. "Kombin" kelimesini bir kaç ay önce bir blogda okuduğumda öğrenmiştim. Meğer Ahmet yıllardır kombin yapıyormuş:)
Diyeceğim o ki, güzel giyinen kadınlara hep özenmişimdir. Başka kadınlarda görüp beğendiğim bir şeyi almışlığım pek olmamıştır. Ya pahalıdır, ya onu giymek için çanta ve ayakkabı da almak gerekiyordur. Üşenirim kıyafet denemeye. Giyime fazla para harcanmasından hoşlanmam. Kırtasiye gördüm mü acımam ama:) Beni Ankara'daki L..C..W mağazalarında arayınız. Çok sadık L..C..W müşterisiyim. Sadakatimi bozduğum tek zaman, sanırım iki yıl önce bir 23 Nisan töreni için okul müdürümüz resmi tören ve kıyafet meselesini abartıp "herkes siyah giyecekkkk" diye haber salmışlardı, o zaman Tüzün'den bi siyah etek, Mudo'dan bi ceket almak zorunda kalmıştım, odur. Onun için, siz bana rahat anne deyin. Herkes rahat etsin.
Yukarıdaki resimde göreceğiniz üzere, çanta ve şal, kiminle nereye takılacaklarını bilememiş öylece kalakalmışlardır. Renklerini beğendiğim için aldım. Şık giyinecek olsaydım, o iki elbiseyi giyerdim herhalde. (Olmuş mu?:)

6 yorum:

Girno dedi ki...

olma mııı, olmuş olmuş :)
ama ben elbiseden ziyade, tunik, pantolon, çanta ve şalı aldım gitti :)
yazı da çok sevimli olmuş, "kombin"e de çok güldüm :)
not: siyah elbise çok siyah, üstüne bir sticker lazım ;)

19 Ocak 2010 23:24
a.c dedi ki...

Benim kızım daha bana iyi annesin stickerları veremiyor nasıl olacak:(

20 Ocak 2010 01:09
k.i.s.d. dedi ki...

:)
tunik seçimin çok hoş, ayrıca pantolonla uyumu da harika bence.
Olmuş gibi, ayakkabı ve çanta konusunda benim seçimim farklı olurdu.
Giyim konusunda fikir veren bir eşe sahip olduğun için çok şanslısın.

20 Ocak 2010 11:01
Yasemin Aktuğ dedi ki...

Bluzlar süper olmuş.

20 Ocak 2010 13:13
Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

balerina pabuçlar dışında bence "olmuş" hocam..

20 Ocak 2010 13:32
a.c dedi ki...

iyi bari:) gidip alayım madem olmuş:)

20 Ocak 2010 15:08