Nasıl Bir Dünya?

Yazarlarımız

Hangi Konularda Yazdık?

Kim Ne Yazdı?

Sayfalar

20 Ocak 2010 Çarşamba

Benim Tarzim

Anne
Anne von helinyagmur, Splendid enthaltend

Birben sagolsun bu hafta yine cok güzel bir konu secmis bizler icin..

Hayatimin her döneminde "Jeans" hep vazgecilmezlerim listesinde ilk sirada yer aldi.. Zaman zaman ispanyol paca oldu, boru paca oldu, ama son yillarda hep su daracik olanlardan oldu...Hatta kumas ceketle jeans ' i kombinlemeyi cok severim ben..Hem klasik hem spor bir arada cok severim



Benim kiloyla sorunum herkesin tam aksine oldu tüm hayatim boyunca, arkadaslarim cesitli diyetler yaparken ben ne yesem de kilo alsam diye türlü türlü seyler yapardim.. Hamileligim boyuncada kiloyla cok derdim olmadi, hatta dogumdan bir kac gün sonra dogumdan önce giydigim jeanslerimi giyebildim, dogumla beraber sekil degistiren vücudum zamanla eski halini aldi..

Cok spor gezemeyen ama klasikten de cok sikilan bir insanim.. Ev Annesi haric hepsinden var bende sanirim, aaa su anda calismadigim icin kariyer yapan anneyi de saf disi birakmali :)


Zamanimin büyük bir kismini okulda gecirdigimden kiyafetlerimin hem rahat hem de sik olmasi benim icin önemlidir, evden cikarken muhakkak rimelim, alligim, göz kalemim farim vardir, tabi dudaklari unutmamak gerek :)

Yukariya ekleyemesem de el bakimi cok önemli benim icin, ojeliyimdir muhakkak, kimi zaman kirmizidir tirnaklarim kimi zaman french...Yillardir vazgecemedigim kokularim vardir, araya baskalari da girer ama yukaridaki iki kokum asla degismez.. Jeansler zaten demirbas.. Birde topuklularim vardir, asla cikaramadigim :) Hamileligimde bile giyidigim ( ayak tabanimdaki sorun yüzünden istesemde uzun süreli ne babetlerle ne de topuklularla yürüyebiliyorum , sürekli degisen bir durum benimkisi), annemin ve tüm arkadas, akraba tarzi kisilerinde israrla kizdiklari ama benim vazgecemedigim topuklularim..

Küpe olarak incilerimi severek takarim, arada gelip gidenlerde coktur...Canta evet en büyük mevzu bu, her ayakkabiya bir canta, her cantaya bir ayakkabi seklindedir dolabim.. Bilezilerle pek aram yok, saatleri cok severim ben..Kendi saatlerime benzer bulamadim ama yukaridaki de oldukca hos , herseye uyan tarzdan...

Bunlarla rahatim ben. Modayi takip etsemde, illa bu modaymis diye almadim hic, hosuma gideni alakasiz seylerle kombinledim.. Eskiden asla giymem dedigim, tunikler simdi cok hosuma gidiyor.. Kiyafet secimlerimde eskisi kadar cok zamanli ve sik gezemesemde simdi daha cabuk karar verip alabiliyorum ... Hayatimda daha önemli seyler var artik, bir kiyafeti deneyip dakikalarca ayna önünde dolanmiyorum alisverislerde .. Daha bir secici olsamda cabuk veriyorum kararimi..

Ne giyerseniz giyin, önemli olan giydigin kiyafetle rahat edebilmek kendine giydigini yakistirabilmek...

0 yorum: